Išmaniųjų telefonų pardavimai šiemet krito ganėtinai ženkliai, o tam didžiulę įtaką padarė ir COVID-19 pandemija. Ir jeigu šių įrenginių populiarumas sumažėjo, tai džiaugtis gali tie gamintojai, kurie savo asortimente turi planšetinių kompiuterių.
Remiantis „Canalys“ pateikiama statistika, planšečių pardavimai antrojo šių metų ketvirčio metu augo 26 proc. ir pasiekė 37,5 mln. parduotų vienetų ribą. Šios rinkos lyderis neturėtų stebinti daugelio, nes ir toliau čia pirmauja „Apple“, kuri antrojo ketvirčio metu pardavė 14,249 mln. vienetų įrenginių ir taip gavo 38 proc. visos rinkos.
Ir nors „Apple“ ir užtikrintai yra pirmaujanti kompanija plašetinių kompiuterių rinkoje, tačiau jų metinis augimas siekia tik 19,8 proc. ir yra vos penktas geriausias rezultatas. Įspūdingiausią augimą šiuo sunkiu laikotarpiu užfiksavo „Lenovo“, kuri per antrąjį metų ketvirtį pardavė 2,81 mln. savo sukurtų planšečių bei taip pelnė 7,5 proc. rinkos bei pažymėjo 52,9 proc. augimą, lyginant su analogišku periodu pernai.
Antrą didžiausią augimą užfiksavo Kinijos milžinė „Huawei“, kuri analogišku periodu realizavo 4,77 mln. planšečių ir taip pelnė 12,7 proc. rinkos, kas yra trečias rezultatas rinkoje. Gamintojas taip pat užfiksavo 44,5 proc. metinį augimą. Antroje vietoje pagal parduotas planšetes – Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, kuri pardavė 7,024 mln. vienetų įrenginių bei tuo pačiu užfiksavo 39,2 proc. augimą.
„Canalys“ analitikų teigimu, toks planšetinių kompiuterių pardavimų augimas yra ganėtinai dėsningas, atsižvelgiant į pasaulinę situaciją. Planšetės yra puiki opcija tiems, kurie nori išleisti mažiau pinigų ir jiems reikalingas produktas, kuris būtų didesnis nei telefonas, tačiau tuo pačiu ir mažesnis nei įprastinis nešiojamas kompiuteris. Verta paminėti ir tai, jog daugelyje šalių planšečių gamintojai taikė įvairias nuolaidas, o tai taip pat turėjo nemažos įtakos išaugusiems pardavimams.