Tarptautinė elektros įrangos ir jos komponentų, pramoninių automatinių įrenginių gamintoja ir tiekėja kompanija „Schneider Electric“ per 2006 metus pasiekė 13,7 mlrd. eurų (47,3 mlrd. litų) apyvartą, o tai 18 proc. daugiau nei 2005 m., kai bendrovės apyvarta siekė 11,7 mlrd. eurų (40,4 mlrd. litų). Kompanijos padalinio „Schneider Electric Lietuva“ apyvarta 2006 m. sudarė 30,3 mln. litų. Tai - 40,1 proc. daugiau nei 2005 metais, kai įmonės apyvarta siekė 21,6 mln. litų.
„Ženklus „Schneider Electric“ kompanijos augimas tęsiasi jau trečius metus iš eilės. Svarbiausia to priežastis - kompanijos įsitvirtinimas naujose, sparčiai augančios ekonomikos šalyse, ypač Kinijoje, Rytų Europoje, Indijoje, Pietų Amerikoje, taip pat JAV. Gerus rezultatus lėmė ir kompanijos sparti plėtra naujose veiklos srityse, tokiose kaip energijos valdymas, statybos ir pramonės automatiniai įrenginiai bei paslaugos“, - sakė „Schneider Electric“ valdybos pirmininkas Jean-Pascal Tricoire.
Pasak jo, kompanijos apyvartos augimą įtakojo ir nuolatinės kompanijos investicijos į inovacijas. Joms kompanija kasmet skiria 5 proc. lėšų nuo uždirbto pelno.
„Kurdami naujoves siekiame atsižvelgti į klientų poreikius, numatyti juos kelerius metus į priekį ir rinkoje būti pirmaisiais, kurie pasiūlo naujausius sprendimus. Taip pat daug dėmesio skiriame esamų produktų tobulinimui“, - teigė Jean-Pascal Tricoire.
2006 m. kompanijai „Schneider Electric“ buvo sėkmingi ir Lietuvoje, ypač automatikos ir elektros instaliacijos srityse.
Pasak Gedimino Abarčio, kompanijos „Schneider Electric“ vadovo Baltijos šalims, Lietuvoje veikiančio kompanijos padalinio „Schneider Electric Lietuva“ aukštus finansinius 2006 m. rezultatus lėmė pasirinkta verslo strategija.
„Spartus „Schneider Electric Lietuva“ augimas įrodo, kad mūsų strategija yra veiksminga. Kruopščiai analizavome rinką ir identifikavome jos poreikius. Teikiame klientams įvairiapusius paslaugų paketus, kuriame naujus produktus bei stengiamės visada laiku atlikti užsakymus. Dėl šių priežasčių pagerėjo mūsų paslaugų kokybė, išaugo klientų lojalumas“, - sakė G. Abartis.
Jo teigimu, ateinančiais metais kompanija didžiausią dėmesį skirs klientų aptarnavimo gerinimui bei efektyvaus energijos panaudojimo koncepcijos plėtojimui Lietuvoje.