„Volkswagen“ yra viena tų senųjų automobilių kompanijų, kuri turi agresyviausią elektrifikacijos planą. Ir pastaroji naujiena tą dar kartą patvirtina.
Praėjusiais metais „VW“ kardinaliai transformavo Cvikau gamyklą Vokietijoje ir nuo dyzelinių bei benzininių automobilių gamybos pereina prie elektromobilių.
„VW“ jau stato papildomą gamyklos sekciją, kurioje bus gaminami elektromobiliai
© Gamintojo nuotr.
Kurį laiką joje dar buvo gaminami automobiliai su vidaus degimo varikliu, bet dabar čia bus gaminami tik naujieji „VW ID.3“ ir būsimi elektromobilių modeliai. „VW“ tvirtina, kad jų pirminis tikslas yra pasiekti 100 000 elektromobilių per metus gamybos apimtis, o nuo 2021-ųjų gamybos apimtys pasieks 330 000 elektromobilių per metus.
Dabar Vokietijos automobilių gamintojas paskelbė ir apie kitos gamyklos kardinalius pokyčius. Ir Emdeno gamyklos transformacija jau prasidėjo.
„VW“ prekės ženklo generalinis direktorius Ralfas Brandstätteris teigia, kad: „konvertuodami mūsų Emdeno gamyklą į gaminančią elektromobilius, Volkswagen skatina sisteminius pokyčius. Iš viso įmonė į šios gamyklos pertvarką investuos apie 1 mlrd. eurų ir Emdenas taps kertiniu mūsų elektrifikacijos strategijos akmeniu.“
Emdeno gamykla taps pirmąja „VW“ gamykla Žemutinėje Saksonijoje, Vokietijoje, dideliais kiekiais gaminančia elektromobilius.
Tikimasi, kad Emdeno gamyklos pertvarka bus baigta iki 2022-ųjų ir tais pačiais metais bus pradėti gaminti pirmieji elektromobiliai. Čia bus gaminami naujieji kompanijos „ID.4“ elektriniai visureigiai, kurie vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 400 km ir kainuos apie 35 500 eurų.
Per „ateinančius kelerius metus“ Emdeno gamykloje „VW“ ir toliau gamins „Passat“ bei „Arteon“ modelius, – tikina kompanija, tačiau vėliau ši gamykla gamins tik elektromobilius ir jų per metus bus pagaminama 300 000 vienetų.
Į gamyklos pertvarką įeina ir naujos gamyklos sekcijos statybos (titulinėje nuotraukoje aut. past.). Automobilių gamintojas jau pradėjo statyti šią, beveik 50 000 m2 ploto sekciją, kurioje ir bus gaminamos elektrinės transporto priemonės.
Be naujos sekcijos statybų, „VW“ numato ir keletą kitų esamos gamyklos pokyčių, kuriuos tikimasi įgyvendinti iki 2021-ųjų vasaros.
Tikėtina, kad visas procesas vyks sklandžiai ir laiku, kadangi „VW“ kai kuriuos Emdeno gamyklos darbuotojus buvo išsiuntusi į Zvikau gamyklą ir jie padėjo ją transformuoti į elektromobilius gaminančią. Tad dabar darbuotojai jau turi patirties su tokiais projektais ir ją panaudos pertvarkant Emdeno gamyklą.
Beje, „VW“ jau yra numačiusi net keletą Vokietijoje esančių gamyklų, kurios gamins elektromobilius: Cvikau bei Emdeno, o paskui eilėje yra ir Hanoverio, Zuffenhauseno bei Dresdeno.