Turbūt natūralu galvoti, jog pandemijos akivaizdoje valstybėms rekomenduojant savo piliečiams likti namuose ir vengti kontakto su kitais asmenimis pasimatymų programėlės turėtų patirtį smūgį. Deja, „Sensor Tower“ analitikai pateikia visai kitokius duomenis – „Tinder“ buvo trečia pelningiausia programėlė 2020 metų birželį, aplenkusi netgi tokius milžinus kaip „Netlix“ (šeštą vieta) ir „Disney Plus“ (septinta vieta).
Tiesa, tyrėjai neatskleidė tokios „Tinder“ sėkmės priežasties, bet atsakymas greičiausiai slypi tame, jog programėlės mokamos prenumeratos leido vartotojams lengviau susirasti susirašinėjimo partnerį, net jeigu jis ir yra iš kitos šalies.
Kita vertus, neįmanoma nepastebėti pirmą vietą užėmusio „TikTok“ sėkmės – jis per praėjusį mėnesį uždirbo $90,7 milijono pajamų. Tiesa, beveik 90% jų buvo surinkta iš Kinijai skirtos aplikacijos versijos, pavadinimu „Douyin“. Nedaug atsiliko ir „YouTube“, surinkusi $73 milijonus, iš kurių 56% atkeliavo iš JAV.
Tiesa, statistika neatspindi viso vaizdo, kadangi apima tik „Apple“ valdomos „App Store“ ir „Google Play“ duomenis, tačiau Kinijoje be oficialių egzistuoja ir daug trečiųjų šalių „Android“ aplikacijų parduotuvių. Visgi tyrimas vis tiek atspindi tendenciją, kad net ir įkalinti namuose žmonės linkę ieškoti partnerio, kad ir virtualaus.