Tarptautinė energetikos bendrovė „Ignitis grupė“ šių metų Verslo reputacijos indekse pademonstravo įspūdingą šuolį. Bendrovė iš 33 vietos pakilo į 12-13 reitingo vietą – tai rekordinis augimas per visą šio indekso istoriją.
„Ignitis grupės“ reputacijos vertinimas ženkliai išaugo visų tyrimo metu apklaustų auditorijų akyse. Didžiausias augimas užfiksuotas tarp sprendimų priėmėjų – čia bendrovė pakilo per 40 pozicijų. Visuomenės vertinimas išaugo 17 pozicijų, o nuomonės lyderių – 10.
„Pastarieji metai „Ignitis grupei“ – didžiulės transformacijos laikotarpis. Atsinaujinome ir klientams pristatėme naujos energetikos eros produktus: atidarėme didžiausią elektromobilių stotelių tinklą šalyje, pristatėme pirmąją pasaulyje visiems šalies namų ūkiams prieinamą nutolusių saulės jėgainių platformą. Be to, ir toliau aktyviai investavome į naujas technologijas energetikoje plėtojančius startuolius visame pasaulyje, įsipareigojome iki 2050 metų iki nulio sumažinti grynąjį išmetamų anglies dvideginio dujų kiekį.
„Ignitis grupė“ valdysena 2019 m. buvo pripažinta geriausia tarp valstybės valdomų įmonių, o naujausi Verslo reputacijos indekso rezultatai dar sykį įrodė, kad tvaresnė ateitis ir energetiškai sumanus pasaulis svarbus visiems mūsų partneriams ir visuomenei“, – teigia „Ignitis grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Darius Maikštėnas.
Pasak tyrimo autorių, toks reputacijos šuolis per vienerius metus yra didžiausias iki šiol.
„Ignitis grupė“ yra šių metų reputacijos augimo lyderė. Tai yra didžiausias šuolis per visą Verslo reputacijos indekso sudarymo laikotarpį, kuriam įtakos, matyt, turėjo daugybė veiksnių: nuo įmonės finansinio pajėgumo, socialiai atsakingų veiklų iki naujo prekės ženklo. Atsakydami į tyrimo klausimus, visas įmonės pastangas vertino apie 810 sprendimų priėmėjų bei nuomonės lyderių, taip pat atlikta ir 1007 respondentų visuomenės nuomonės apklausa“, – sako tyrimą su partneriais atlikusios bendrovės „Customer Centric Consultancy“ vadovė ir konsultacijų įmonės „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė.
„Ignitis grupė“ prekės ženklą ir pavadinimą pakeitė praėjusių metų rugsėjį, įsipareigodama kurti energetiškai sumanų pasaulį. Šis siekis bei su tvaresne ateitimi susiję tikslai įtvirtinti ir šių metų birželį atnaujintoje grupės strategijoje.
Verslo reputacijos indekso tyrimą penktus metus iš eilės atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu ir komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).