Unikalius IT sprendimus kuriančios ir skaitmenizacijos klausimais konsultuojančios Lietuvos įmonės „Baltic Amadeus“ pajamos praėjusiais metais augo 53 proc. ir siekė 10,69 mln. eurų. Bendrovės metinis veiklos pelnas buvo 0,8 mln. eurų – trečdaliu daugiau nei metais anksčiau.
Apie 65 proc. visų metinių „Baltic Amadeus“ pajamų sudarė įmonės paslaugų eksportas. Šis rodiklis augo beveik du kartus, apyvarta viršijo 6 mln. eurų. Iš viso bendrovės pajamos 2019 m. buvo daugiau negu pusantro karto didesnės, lyginant su 2018 m. finansiniais rezultatais.
Nepaisant šalyje įvesto karantino, išlaikyti beveik tas pačias pajamas ir veikti pelningai įmonei taip pat pavyko pirmuosius penkis šių metų mėnesius. „Baltic Amadeus“ pajamos aptariamu metu siekė daugiau nei 4,2 mln. eurų.
Bendrovės generalinis direktorius Andžej Šuškevič sako, kad praėjusiais metais pasiekti rezultatai bei įgytas pagreitis padėjo stabiliai tęsti įmonės veiklą ir karantino metu: aktyviai vystyti tyrimų plėtros procesai (angl. RnD), kurti nauji produktai.
„Koronavirusas nesustabdė mūsų veiklos, nors ją ir pakoregavo. Jaučiame verslo klientų nerimą dėl ateities, atsargiau vertinamos prognozės ir perspektyvos, atidžiai planuojamos investicijos. Vis dėlto dalis klientų šiuo metu didina investicijas į skaitmenizacijos sprendimus, siekdami išnaudoti situaciją konkurenciniam pranašumui auginti. IT paslaugų poreikis ypač padidėjo įmonėms pradėjus aptarnauti klientus bei dirbti nuotoliniu būdu“, – situaciją analizuoja A. Šuškevič.
Atsižvelgdama į koronaviruso padarinius, šiemet „Baltic Amadeus“ neplanuoja tokio didelio pajamų augimo, koks užfiksuotas pernai. Įmonė kelia sau tikslą gerinti praėjusių metų rodiklius ir tikisi papildomai uždirbti iš naujų krypčių bei produktų. Rinkoje pastebimas augantis daugiakanalės platformos („Omnichannel“) bei kompleksinių e. komercijos sprendimų poreikis, debesijos, informacijos saugumo, daiktų interneto (IoT) paklausa.
„Verslas šiuo metu koncentruojasi į sprendimus, leidžiančius maksimaliai kokybiškai aptarnauti klientus nuotoliniu būdu. Kai kurių klientų operacijų ir transakcijų skaičiaus bei apyvartos augimas per karantiną skaičiuojamas kartais. Kai visi reikalingi namų darbai padaromi laiku, panašios į COVID-19 sukeltą krizės negąsdina. Verslui, norinčiam sumažinti neužtikrintumą dėl ateities, padedame atlikti verslo skaitmeninės transformacijos alternatyvų vertinimą, kartu modeliuojame galimus scenarijus“, – sako A. Šuškevič.