„Canalys“ paskelbė šių metų pirmąjį ketvirtį atlikto Europos automobilių rinkos tyrimo rezultatus. Pranešama, kad pramonei didelę įtaką padarė koronavirusinės infekcijos plitimas.

Naujų automobilių pardavimai Europoje nuo sausio iki kovo imtinai, lyginant metų metų ketvirčius, sumažėjo ketvirtadaliu – maždaug 26 %. Automobilių buvo išvežta 3 mln. vienetų, tai yra maždaug 1 mln. mažiau, palyginti su pirmuoju 2019 m. ketvirčiu.

Tuo pat metu Europos rinkoje pastebimas elektrifikuotų transporto priemonių populiarėjimas. Elektrinių ir hibridinių modelių pardavimai per metus šoktelėjo 72 %. Iš viso buvo parduota apie 218 tūkst. tokių automobilių, tai yra 7 % visų ketvirčio pardavimų.
Pažymima, kad dabar Europos vartotojams yra prieinama daugiau nei 75 automobilių modelių su elektriniu ar hibridiniu varikliu. Ateityje tokių transporto priemonių asortimentas tik plėsis.

„Canalys“ ekspertai taip pat nustatė, kad maždaug 490 tūkst. automobilių, arba maždaug 16 % viso ketvirčio pardavimų, buvo aprūpinti antrojo lygio autopiloto įrankiais, kurie padeda pagerinti eismo saugumą ir vairavimo patogumą.