Išmaniųjų aksesuarų populiarumas auga – naujausiais rinkos tyrimų bendrovės „International Data Corporation (IDC)“ duomenimis, šių metų pirmajame ketvirtyje pasaulyje buvo pristatyti 72,6 milijonai išmaniųjų dėvimų aksesuarų (išmaniųjų laikrodžių ir aktyvumo sekimo apyrankių) vienetų. Lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, pristatymų kiekis augo 29,7 %. Visgi išmaniųjų laikrodžių segmente pastebimas rinkos susitraukimas.
„Bendrai sausio, vasario ir kovo mėnesiais išmaniųjų laikrodžių rinka pasaulyje, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, šiek tiek traukėsi, tačiau stipriai augę kai kurie prekės ženklai lėmė, jog bendras įrenginių pristatymų skaičius pasaulyje padidėjo beveik trečdaliu. Daugiausiai pasaulyje augo „Huawei“ išmaniųjų laikrodžių pristatymai – 118 %. Augimas fiksuotas ir Baltijos šalyse – lyginant su praėjusiais metais, pirmajame ketvirtyje pristatyta 131 % daugiau išmaniųjų laikrodžių“, – situaciją komentuoja Justė Karpavičiūtė, „Huawei“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse.
Pasak J. Karpavičiūtės, tikėtina, kad bendrai išmaniųjų dėvimų aksesuarų pristatymai augo, o išmaniųjų laikrodžių – mažėjo, dėl labai paprastos priežasties: „Aktyvumo sekimo apyrankės yra pigesnė išmaniojo laikrodžio alternatyva, tad esamos krizės akivaizdoje žmonės rinkosi pigesnes alternatyvas. Būtent dėl to „Huawei“ išmaniesiems laikrodžiams pavyko ne tik išlaikyti turimas apsukas, bet ir augti – mūsų produktų kaina – kiek mažesnė nei konkurentų“.
Pasak J. Karpavičiūtės, „Huawei“ augimą net ir besitraukiančioje rinkoje taip pat lėmė produktų, atliepiančių rinkos poreikius, pristatymas. „Išmaniųjų serija „Huawei Watch GT 2“ dėl nuolatinės sensorių technologijos optimizavimo pasižymi tikslesniu aktyvumo ir sveikatos būklės sekimu, be to, klientai itin vertina išskirtinai ilgai veikiančią laikrodžio bateriją – pastaroji leidžia išmaniuoju naudotis iki 2 savaičių“, – teigia J. Karpavičiūtė.
Didžiausią pasaulinės išmaniųjų laikrodžių rinkos dalį užima „Apple“ (26,8 % rinkos) įrenginiai, antrojoje vietoje – „Huawei“ (15,2 %), trečiojoje – „Samsung“ (10,8 %).