Iki šiol save pozicionavusi kaip maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė, „Barbora“ žengia į platesnę rinką – didina ne maisto produktų asortimentą. Plėtrą į plataus vartojimo prekių pardavimą įmonė vykdo keliais etapais. Dabar asortimentą papildo laisvalaikio ir vasaros sezono prekėmis, vėliau jame atsiras pilnas ne maisto prekių asortimentas – elektronika, buitinė technika, virtuvės reikmenys ir kt.
„Asortimento plėtra ir ne maisto prekių kategorijos stiprinimas „Barboros“ planuose buvo numatytas dar iki karantino. Tačiau karantino metu pasikeitę gyventojų apsipirkimo įpročiai ir pokyčiai konkurencinėje aplinkoje suteikė šiam žingsniui tvirtesnį pagrindą. Uždarius ne maisto produktų parduotuves, žmonės daugelį prekių pradėjo pirkti internetu. Manome, kad ir po karantino vis daugiau gyventojų apsipirkimą elektroninėse parduotuvėse rinksis kaip pagrindinį. Užsukę į prekybos centrą, gyventojai tikisi vienu apsipirkimu įsigyti visų reikalingų prekių. Mūsų tikslas ir elektroninėje parduotuvėje pasiūlyti tokį pat platų asortimentą“, – apie prekių pasiūlos plėtrą kalba Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas.
Atsižvelgiant į sezoniškumą ir tam tikrų prekių paklausos augimą vasaros metu, elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė asortimento plėtrą pradeda nuo laisvalaikio ir sodo prekių, skirtų iškyloms, lauko pramogoms, griliui, sodo darbams. Jas, kaip ir maisto produktus, į namus bus galima gauti tą pačią dieną.
„Elektroninę maisto prekių parduotuvę transformuojame į elektroninį prekybos centrą, pradėdami nuo sezonui aktualiausių prekių. Ši vasara gyventojams bus kitokia: daugelis jau planuoja atostogas Lietuvoje, tad galima tikėtis augsiančio vietinio turizmo, o su juo – ir didesnės laisvalaikio gamtoje prekių paklausos. Matyt, palapinė šią vasarą gyventojams bus reikalingesnė nei lagaminas, tad į tai atsižvelgdami ir planavome asortimento išplėtimą“, – sako A. Mikalauskas.
Kiek vėliau šiais metais „Barbora“ išplės asortimentą tokiomis kategorijomis, kaip buitiniai elektronikos prietaisai, drabužiai, avalynė, žaislai, knygos, prekės automobiliams ir t. t.
„Ėjimas į pilno asortimento elektroninių parduotuvių rinką reikalauja ir papildomų investicijų į IT sistemas, darbuotojų paruošimą, veiklos procesų sustygavimą. Tai iššūkiai, kuriems atsakingai ruošiamės. Elektroninės komercijos rinka yra labai dinamiška, vartotojų poreikiai nuolat auga, todėl su jais turi augti ir e. prekybos žaidėjai. Norėdamas išlikti šioje rinkoje, turi išmokti greitai reaguoti, prisitaikyti ir netgi diegti sprendimus, kol vartotojai nespėjo pajusti, kad šių sprendimų jiems trūksta. Todėl visada stengiamės būti žingsniu priekyje ir taip ugdyti gyventojų įpročius apsipirkti išmaniai ir taupant savo laiką“, – mintimis dalinasi A. Mikalauskas.
„Barboros“ paslaugomis šiuo metu gali naudotis Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestų ir aplinkinių rajonų gyventojai, taip pat užsakymai pristatomi ir Kuršių Nerijoje. Karantino metu įmonė žengė į Lietuvos regionus, 38-iuose miestuose ir miesteliuose pristatydama naują paslaugą „Barbora Express“.