Vieną didžiausių pasaulyje socialinių tinklų „Facebook“ valdanti kompanija „Facebook Inc.“ įsigijo visiems puikiai žinoma projektą. Tikriausiai daugumai iš mūsų teko kažkada siųsti animuotą paveiksliuką, kuris žinomas kaip GIF, o daugybę tokių opcijų galima rasti ar susikurti patiems „Giphy“ platformoje.
„Facebook“ atstovai oficialiai paskelbė, jog įsigijo pastarąją platformą už 400 mln. JAV dolerių. Negana to, kompanija planuoja integruoti „Giphy“ į populiariausių savo socialinių tinklų, tokių kaip „Instagram“ ir „Facebook“, sistemas. Tačiau įdomu ir tai, jog populiari GIF platforma jau kuris laikas buvo ganėtinai glaudžiai susijusi su „Facebook“.
Animuotų paveiksliukų platforma jau kuris laikas buvo naudojama „Facebook“, „Messenger“, „Instagram“ ar „WhatsApp“ tinkluose. Tai leisdavo šių socialinių erdvų vartotojams siųsti animuotus paveiksliukus jau bent keletą metų, o pats „Facebook“ įsitikinęs, jog maždaug 50 proc. „Giphy“ srauto sudarė lankytojai iš pastarųjų platformų.
Pranešama, kad „Giphy“ vartotojai dėl šių pasikeitimų nepatirs jokių nepatogumų. „Facebook“ neplanuoja atlikti jokių pakeitimų šioje platformoje, todėl ja bus galima naudotis taip pat kaip ir anksčiau. Daugiausiai pokyčių turėtų pamatyti „Instagram“ vartotojai, nes būtent šiam socialiniam tinklui bus skirtas didžiausias dėmesys, atliekant integraciją su „Giphy“.
Animuotų paveiksliukų platforma „Giphy“ dienos šviesą išvydo 2013 metais. Iš pradžių ši sistema buvo skirta tik ieškoti GIF paveikslėliams, o jau per pirmąją savaitę sulaukė milijono vartotojų. Dar tais pačiais metais „Giphy“ buvo įtraukta tarp 100 populiariausių portalų.