„Tele2“ grupės pajamos per 2006 metus išaugo daugiau nei 9 proc. ir pasiekė 5,881 mlrd. eurų, o bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) sudarė 648,248 mln. eurų.
2006 metais „Tele2“ ir toliau laikėsi strategijos koncentruotis pelningiausiose telekomunikacijų srityse, todėl sparčiausiai augo pajamos iš mobiliojo ryšio ir plačiajuosčio interneto paslaugų. Praėjusiais metais „Tele2“ pajamos už mobiliojo ryšio paslaugas padidėjo 29 proc. ir sudarė 2,05 mlrd. eurų. Panašai augo ir vartotojų skaičius: „Tele2“ mobiliojo ryšio klientų gretas papildė 4,017 mln. naujų vartotojų – tai yra 23 proc. daugiau negu 2005-aisiais.
2006 metais „Tele2“ pajamos už plačiajuostį internetą pakilo 55 proc. - iki 294 mln. eurų, o vartotojų per metus padaugėjo 293 tūkst.
„Pastarųjų dvejų metų laikotarpį galime pavadinti perėjimu nuo paslaugų perpardavimu paremto verslo modelio prie pagrįsto savo infrastruktūra. Mes koncentruojamės į sėkmingai augančių mobiliojo ryšio paslaugų tiekimą ir naudojame mūsų fiksuoto ryšio klientų bazę skatinti plačiajuosčio interneto paslaugų augimą“, - bendrovės veiklą 2006 metais komentavo „Tele2“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Lars-Johan Jarnheimer.
„Tele2“ pajamos bei vartotojų skaičius nuosekliai augo visus metus – svarių rezultatų pasiekta ir paskutinį ketvirtį. „Tele2“ grupės pajamos paskutinį 2006 metų ketvirtį pasiekė 1,501 mlrd. eurų. Tuo tarpu pajamos už mobiliojo ryšio paslaugas išaugo 28 proc. ir siekė 564 mln. eurų.
Paskutinį 2006 metų ketvirtį ypač žymus mobiliojo ryšio paslaugų rodiklių augimas užfiksuotas Rusijoje. Tai lėmė, kad „Tele2“ pajamos Rusijos, Baltijos šalių bei Kroatijos rinkoje paskutinį ketvirtį išaugo 58 proc. Šiose šalyse „Tele2“ dabar iš viso turi apie 10 mln. vartotojų.
Kalbėdamas apie tolimesnius bendrovės veiklos prioritetus, „Tele2“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Lars-Johan Jarnheimer teigė, jog bendrovė ir toliau stengsis pasiūlyti savo vartotojams tai, ko jiems tuo metu labiausiai reikia: „Vadovauti skirtingas paslaugas ir produktus siūlančiai kompanija yra tas pats, kaip vairuoti automobilį – kaip greitai mes vairuosime ir kuria kryptimi suksime priklauso nuo besikeičiančių kelio sąlygų, pavyzdžiui, vartotojų poreikio, įvairių taisyklių ir reguliavimų, konkurencijos“.
"Tele2" 2006 metų finansinių rodiklių ataskaita pateikiama adresu: http://hugin.info/133413/R/1105303/198696.pdf