Išmanieji laikrodžiai tampa neatsiejamas mūsų aksesuaras, o tai kuo puikiausiai iliustruoja ir jų pardavimai. Visai neseniai pasirodė „Strategy Analytics“ parengta ataskaita, kuri atskleidžia pirmojo šių metų statistiką, o pastaroji rodo 20 proc. augimą, lyginant su praėjusiais metais.
Pirmojo šių metų ketvirčio metu buvo parduota 13,7 mln. išmaniųjų laikrodžių, o pirmoje vietoje pagal šį rodiklį – JAV milžinė „Apple“. Kompanija pardavė 7,6 mln. išmaniųjų laikrodžių, užfiksavo 22,6 proc. augimą, lyginant su praėjusiais metais. Antroje pozicijoje – „Samsung“.
Pietų Korėjos milžinė pirmojo 2020 metų ketvirčio metu pardavė 1,9 mln. išmaniųjų laikrodžių, o tai yra 11,8 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Kaip bebūtų, „Samsung“ pardavimai yra gerokai prastesni nei pirmoje pozicijoje įsitvirtinusios „Apple“. „Samsung“ užima 13,9 proc. rinkos, kai tuo tarpu „Apple“ turi net 55,5 proc.
Trečioje pozicijoje ir toliau išlieka „Garmin“, kuri pardavė 1,1 mln. išmaniųjų laikrodžių ir savo rinkos dalį padidino nuo 7 proc. iki 8 proc.
Kaip teigia Stevenas Waltzer, išmaniųjų laikrodžių poreikis rinkoje ir toliau auga, nepaisant ir pasaulinės COVID-19 pandemijos. Teigiama, kad įrenginiai puikiai parduodami internetu, todėl karantinas ir kitos šių dienų problemos neturi didelės įtakos pardavimams. Dar vienas svarbus faktorius – žmonės naudoja šiuos prietaisus tam, kad stebėti savo sveikatingumo rodiklis, todėl logiška, jog pardavimams virusas neturi jokios įtakos.
Nors šioje rinkoje viskas atrodo gerai, tačiau antrajame metų ketvirtyje prognozuojamas šioks toks sulėtėjimas.