Išmaniųjų telefonų pardavimai krinta. Koronaviruso pandemija turi įtaką tikriausiai visoms rinkoms, o tai puikiai atskleidžia ir „Canalys“ pateikiama pirmojo šių metų ketvirčio ataskaita. Agentūros sudaryta ataskaita atskleidžia, jog Kinijoje metų pradžioje buvo parduoti tik 73 mln. išmaniųjų telefonų.
Pastarasis rodiklis rodo net 18 proc. mažesnius pardavimus, lyginant su 2019 metais, o tarp penkių populiariausių gamintojų – vos vienas užfiksavo augimą. Tikriausiai nesunku nuspėti, jog tai yra būtent „Huawei“. Tačiau pažvelgus į kompanijas, kurios rikiuojasi žemiau – rezultatai tikrai ganėtinai liūdni.
Antroje vietoje pirmojo metų ketvirčio metu – „Oppo“, kuri pardavė 12,5 mln. išmaniųjų telefonų. Nors bendrame kontekste tai atrodo visai neblogai, tačiau lyginant su atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais, užfiksuotas 26 proc. kritimas. Trečioje pozicijoje – „Vivo“ su 12,1 mln. parduotų įrenginių ir 19 proc. sumažėjusiais pardavimais.
26 proc. mažesnius pardavimus pirmojo 2020 metų ketvirčio metu užfiksavo ir „Xiaomi“, kuri pardavė 7,8 mln. išmaniųjų telefonų ir šiuo metu užima ketvirtą didžiausią rinkos dalį Kinijoje. Iškart po šio gamintojo, rikiuojasi ir „Apple“, kuri pardavė 6,2 mln. įrenginių ir užfiksavo 4 proc. mažesnius pardavimus nei pernai.
Kinijos rinkoje nesunku įžvelgti ir tai, jog didžioji dalis rinkos priklauso aukščiau minimam penketukui. „Huawei“, „Oppo“, „Vivo“, „Xiaomi“ ir „Apple“ sudaro net 94,5 proc. visos Kinijos rinkos. Tai puikiai iliustruoja ir tai, jog pandemijos metu lengviausiai išgyvena tos kompanijos, kurios turi didesnius finansinius resursus, tiekimo linijos kontrolę ir pan.