Pietų Korėjos milžinė „Samsung“ yra ne tik lyderė kuomet kalbame apie išmaniųjų telefonų pardavimus, tačiau dar įspūdingesnius rezultatus kompanija rodo OLED ekranų rinkoje. Internete pasirodė pirmojo šių metų ketvirčio statistika, kuri tik dar kartą patvirtintą šio gamintojo dominavimą.
Kaip galite matyti iš žemiau pateikiamos nuotraukos, „Samsung“ per pirmąjį 2020 metų ketvirtį pardavė net 90,2 proc. visų OLED ekranų, kurie skirti išmaniesiems telefonams. Tiesa, praėjusių metų pradžioje gamintojas demonstravo dar geresnius rezultatus ir tuo metu rinkoje užėmė net 94,1 proc. Tačiau vėliau buvo fiksuojamas vis mažesnis procentas ir tik šių metų pradžioje jis ir vėl pradėjo augti.
Tyrimų kompanijos „Stone Partners“ atlikta analizė, atskleidžia, jog „Samsung“ per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė net 61,6 mln. OLED ekranų panelių, kurios, žinoma, skirtos išmaniesiems telefonams. Antroje vietoje galime matyti „EverDisplay Optronics“, kuri užima 4,9 proc. rinkos, o šios kompanijos pardavimai siekia vos 3,3 mln. vienetų.
Trečioje pozicijoje galime matyti „Visionox“, kuri užima 4,5 proc. rinkos, ketvirtoje – „Tianma“ su 0,4 proc., o penketuką užbaigia BOE, kuri užima vos 0,1 proc. visos OLED ekranų rinkos telefonams. Pastarojo gamintojo tai turėtų tikrai nedžiuginti. Dar praėjusių metų pabaigoje Kinijos kompanija neslėpė ganėtinai didelių ambicijų.
Gruodžio mėnesio pradžioje, BOE atstovai teigė, jog jų tikslas yra per 2020 metus užimti maždaug 18 proc. OLED ekranų rinkos. Pirmojo ketvirčio rezultatai rodo, kad gamintojui dar teks gerokai padirbėti, norint bent kažkiek priartėti prie užsibrėžtų tikslų, kurie šiai dienai nelabai panašūs į realiai pasiekiamus.