Muzika yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, o tai puikiai iliustruoja ir augantis muzikos transliacijų platformų populiarumas. „Spotify“ ar „Apple Music“ populiarumas ir toliau sėkmingai augo, rodo „Conterpoint“ atlikto tyrimo rezultatai. Tiesa, ši statistika paremta mokamų prenumeratų kiekiais, todėl reikia nepamiršti, jog nemažai vartotojų aplikacijomis gali naudotis ir nemokamai.
Pranešama, jog muzikos programėlių populiarumas praėjusiais metais augo 32 proc., o didžiausią augimą šiame versle užfiksavo „Apple“ sukurtas produktas. „Apple Music“ per praėjusius metus patyrė 36 proc. augimą ir šiuo metu užima 19 proc. visos šios rinkos. Ir nors populiarumas išaugo, tačiau to nepakako, kad pasivyti „Spotify“, kuri ir toliau išlieka rinkos lyderė.
2019 metais „Spotify“ populiarumas augo 23 proc., o šiuo metu šios programėlės užimama rinkos dalis sudaro 35 proc. Prie šio skaičiaus dar galima paminėti ir vieną. Pranešama, kad „Spotify“ pajamos sudaro net 31 proc. visų muzikos transliacijų platformų surenkamų pajamų, o tai yra išties įspūdingas rezultatas.
Trečioje pozicijoje rasime „Amazon Music“, kuri užima 15 proc. rinkos. Paminėjome verta ir „YouTube Music“ platforma. Paieškos milžinei „Google“ priklausanti programėlė per 2019 metus surinko 6 proc. rinkos ir tai yra stebėtinai žemas rezultatas, atsižvelgiant į tai kokius resursus ir vartotojų bazę turi „YouTube“ ir „Google“.
„Counterpoint“ analitikai yra įsitikinę, jog ši rinka ir toliau augs, o pirmoje metų pusėje prognozuojamas dar bent 25 proc. ūgtelėjimas. Nesunku nuspėti, kad atliekant šiuos skaičiavimus, atsižvelgiama ir į pasaulį sukausčiusią pandemiją.