„Huawei“ pristato metinę ataskaitą, kuri patvirtina, jog nepaisant visų kliūčių 2019 m. bendrovė pagerino finansinius rezultatus visose savo veiklos srityse. Bendroji bendrovės pajamų suma pasiekė 123 mlrd. JAV dolerių ir buvo 19,1 proc. didesnė nei praėjusiais metais. Grynasis pelnas sudarė 9 mlrd. ir per metus išaugo 5,6 proc. Kaip visuomet, reikšmingą pajamų dalį bendrovė skyrė technologinių inovacijų vystymui ir moksliniams tyrimams – net 15,3 proc.
„Šie metai mums buvo nepaprasti. Nepaisant didžiulio išorinio spaudimo, mūsų komandai pavyko žengti solidų žingsnį į priekį. Sunkiai dirbome, kad užsitarnautume savo klientų bei partnerių pagarbą ir pasitikėjimą visame pasaulyje, įskaitant ir Baltijos šalis. Kaip darbdavys, mes mokame mokesčius visose šalyse, kuriose vykdome savo veiklą, siekiame plėsti ir savo gamybos tinklą“, – kalba „Huawei“ generalinis vadovas Baltijos šalyse Yong Chen ir priduria, jog norint sustiprinti pasitikėjimą, Prancūzijoje bus įsteigta 5G įrangos gamykla, leisianti „Huawei“ tapti vieninteliu 5G technologijų gamintoju Europoje.
„Huawei“ paslaugų teikimo versle pardavimo pajamos pasiekė 42,5 mlrd. JAV dolerių ir buvo 3,8 proc. didesnės nei praėjusiais metais. 2019 m. bendrovė skatino komercinį 5G tinklų diegimą, steigė jungtinius 5G inovacijų centrus bei kūrė bazinių stočių sprendimus tinklo problemoms atokiose vietovėse pašalinti. Iki šiol šie sprendimai naudojami daugiau nei 50 šalių ir regionų, suteikdami galimybę mobiliuoju internetu naudotis daugiau nei 40 mln. žmonių, gyvenančių atokesnėse vietovėse.
„Huawei“ įmonių verslo segmente pardavimo pajamos siekė 12,8 mlrd. JAV dolerių ir per metus išaugo 8,6 proc. Bendrovė ir toliau skatina skaitmeninę industrijų transformaciją bei padeda tiesti išmanaus pasaulio pamatus – iki šiol daugiau nei 700 miestų ir net 228 „Fortune Global 500“ kompanijos savo partneriu pasirinko „Huawei“. Pradėdama naują etapą „Huawei“ dirbtinio intelekto strategijoje bendrovė pernai pristatė galingiausią dirbtinio intelekto procesorių „Ascend 910“ kartu su visapusiška skaičiavimo sistema „MindSpore“.
Vartotojų verslo segmente pajamos toliau sparčiai augo ir pasiekė 66,9 mlrd. JAV dolerių – tai 34 proc. daugiau nei praėjusiais metais. „Huawei“ išmaniųjų telefonų pardavimai pasiekė 240 mln. vienetų. 2019 m. bendrovė daug dėmesio skyrė dirbtinio intelekto bei įrenginių ekosistemos plėtrai – siekdama užtikrinti vientisą intelektualią patirtį naudojantis visais „Huawei“ išmaniaisiais įrenginiais.
„Tikėtina, kad ateityje taip pat teks susidurti su išorinės aplinkos keliamomis kliūtimis ir spaudimu, tad turime ir toliau didinti savo produktų ir paslaugų konkurencingumą, skatinti inovacijas bei kurti dar didesnę vertę ne tik savo klientams, bet ir bendrai visai visuomenei. Tik taip galėsime pasinaudoti skaitmeninės transformacijos galimybėmis bei išlaikyti nuolatinį augimą“, – sako Yong Chen.