Praėjo kiek daugiau nei mėnuo nuo pirmojo COVID-19 susirgimo patvirtinimo Lietuvoje. Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis persiorientavo į elektroninę prekybą. Tai akivaizdu ir iš įmokų rinkimo internetu paslaugą teikiančių įmonių duomenų.
„Paysera“ įgalina apie 90 procentų Lietuvos elektroninių parduotuvių rinkti įmokas internetu. Įmonės duomenimis, pirmosios karantino savaitės parodė ženklų augimą elektroninių parduotuvių pardavimuose bei naujų internetinių parduotuvių steigimuose.
„Jau dabar matome, kad per tą patį laikotarpį atidarome 30 proc. daugiau elektroninių parduotuvių nei įprastai, o jų pardavimai pastarosiomis savaitėmis išaugo apie 1.5 kart o. Ir klausimų apie „Paysera“ įskiepio įsidiegimą savo elektroninėje parduotuvėje sulaukiame kelis kartus daugiau nei prieš visuotinio karantino laikotarpį,“ – komentavo „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.
Maždaug trečdalis elektroninių parduotuvių naudojasi „Paysera“ sukurtais įmokų surinkimo įskiepiais turinio valdymo sistemoms ir elektroninių parduotuvių kūrimo platformoms. Iš anksto paruošti IT sprendimai taupo verslininkų laiką, nereikalauja papildomų programavimo resursų ir įgalina parduotuves pradėti rinkti įmokas per itin trumpą laiką, kuris gali siekti vos dieną ar dvi.
„Džiaugiamės būdami naudingi klientams ir reikalingi rinkai. Elektroninių pardavimų augimas įgalina mus pasiūlyti dar geresnes sąlygas savo klientams. Pavyzdžiui, jau kurį laiką naujoms elektroninėms parduotuvėms pirmus tris mėnesius taikome įmokų surinkimo įkainių lengvatas. Tikimės, kad tai ne tik paskatins naujų parduotuvių atsidarymą, bet ir pagelbės joms šiame sudėtingame laikotarpyje,“ – sakė V. Morkūnas.
„Paysera” klientų aptarnavimo centras pastebi tendencijas, jog didelė dalis naujų internetinių parduotuvių koncentruojasi į higienos prekių pardavimus bei prekių pristatymą į namus (maisto, daiktų ir net stipriųjų gėrimų).
„Nors situacija šalyje ir pasaulyje tikrai sudėtinga, viliamės, kad viskam pasibaigus verslų įsitvirtinimas elektroninėje erdvėje išliks ir greitai pakels ekonomiką į buvusias vėžes. Prisitaikymas elektroninėje erdvėje yra įdirbis, kuris verslininkams pravers visą gyvenimą. Kaip finansų įstaiga džiaugiamės matydami, kad verslai nepasiduoda, parodo savo lankstumą ir kūrybiškumą net ir pačiu sunkiausiu laikotarpiu. Tikime, kad tai jiems grįš su kaupu,“ – komentavo „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.