Reaguodama į dėl visuotinio karantino sustojusios „offline“ prekybos problemą, didžiausią e. komercijos projektų vystymo patirtį Lietuvoje turinti technologijų kompanija „NFQ Technologies“ siūlo pagalbą krizės ištiktiems verslams. Mobilizavusi ekspertines pajėgas, iki šiol elektroninės prekybos sprendimų neįsidiegusiems prekybininkams siūlo padėti nedelsiant paleisti pardavimų kanalą ir padėti skubiai optimizuoti savo vystomą veiklą.
„Užsidarius sienoms ir paskelbus visuotinį karantiną, tradiciniams verslams teko neapibrėžtam laikui užsidaryti, o „online“ verslai, ypač FMCG segmente – tiesiog žydi, apyvartos muša rekordus, prekybininkai nebespėja užsakymų pildyti. Šiuo metu „online“ prekyba – tai atsivėrusi puiki galimybė ir tradiciniams verslams išgyventi karantino laikotarpį, išsaugoti savo darbuotojų darbo vietas, padėti karantiną išgyvenantiems Lietuvos žmonėms bei nepatirti lemtingų nuostolių“, – sako UAB „NFQ Technologies“ vadovas Paulius Insoda.
„Online“ – vienintelis būdas parduotuvėms (ne maisto prekių ar vaistinėms, kurioms negalioja karantinas) vykdyti pardavimus šiuo kritiniu laikotarpiu. Tačiau didelė dalis prekybininkų tokiam žingsniui yra nepasiruošę, neturi tinkamų technologinių įrankių ir sėkmingam startui būtinų kompetencijų. Verslo pasaulyje gerai žinoma tiesa, kad kiekviena krizė tuo pačiu atveria ir naujas galimybes. NFQ vadovas pastebi, kad šiuo kritiniu laikotarpiu pasaulis pasikeis ir taps dar labiau skaitmenizuotas ir virtualizuotas.
„Vartotojai jau seniai yra „skaitmeninės prigimties“ (digital native), tik verslo evoliucija vyko natūralia savo eiga. Šiomis dienos akivaizdu, kad vyksta tik tas verslas, kuris geba daryti pardavimus skaitmeniniais kanalais, o darbą organizuoti nuotoliniu būdu. Ilgametė labai skirtingų verslų skaitmenizavimo patirtis ir pakankamas jau paruoštų (angl. plug and play) technologinių sprendimų pasirinkimas leidžia esmines verslo funkcijas į internetą perkelti labai greitai. Tai nebus vien tik laikinas sprendimas. Tai bus pamatas karantinui pasibaigus vystyti verslą daugiakanališkai: tiek „online“ tiek „offline“. Vartotojai tam jau yra pasiruošę, jų nebaugina pirkimas internetu. Šiandien startuojame su prekybininkais, bet galime padėti ir bet kurios kitos industrijos verslui, kuris nori ar yra priverstas eiti į skaitmeninę erdvę. Turime visus reikiamus įrankius, kuriuos galime įjungti labai greitai ir techninius klausimus spręsti jau rytoj. Todėl galime pasidalinti savo patirtimi, resursais ir padėti verslams ir jų žmonėms lengviau pergyventi šių dienų sunkumus“, – sako Paulius Insoda.
2002 m. įkurta tarptautinė skaitmeninių inovacijų kompanija „NFQ Technologies“ įgyvendina didelės apimties internetinės plėtros, verslo skaitmenizavimo, verslo analitikos, duomenų mokslo projektus, teikia UX, UI, CRO paslaugas kelionių, daugiakanalės prekybos, logistikos ir transporto bei dalijimosi platformų verslams visame pasaulyje.
Sukūrusi sėkmingus skaitmeninio verslo sprendimus tokiems rinkoms lyderiams kaip „home24“, „Lemoncat“, „Smarketer“, „Takeout“, „Membershop“, Ermitažas“, „Sanitex“, „Eoltas“, „Eurovaistinė“, „Ogmina“ ir kt. šiuo metu kompanija yra pasirengusi padėti Lietuvos offline verslams ne tik savo įrankiais, bet ir su naujų sprendimų paleidimu, darbo nuotoliniu būdu konsultavimu taip padedant tradicinių verslų darbuotojams lengviau gyventi ir dirbti karantino sąlygomis bei strateginiu tolimesnės veiklos planavimu.