Išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių gamintojas „Huami“, kuris puikiai žinomas ir dėl partnerystės su „Xiaomi“, paskelbė praėjusių metų paskutinio ketvirčio bei visų 2019 metų statistiką. Oficialūs skaičiai atrodo mažų mažiausiai įspūdingai – gamintojas pardavė 42,3 mln. įvairių laikrodžių bei apyrankių, o tai yra net 72,4 proc. kilimas, lyginant su 2018 metais.
Pranešama, kad „Huami“ 2019 metų ketvirtojo ketvirčio metu surinko 303,3 mln. JAV dolerių pajamų. Toks skaičius atrodo tikrai įspūdingai, tačiau pelnas siekia tik 30,7 mln. dolerių. Žinoma, skaičiai atrodo dar įspūdingiau kuomet žvelgiame į visų praėjusių metų pardavimus. Skelbiama, jog kompanijos pajamos siekė 834,9 mln. JAV dolerių.
Lyginant su 2018 metais, šio gamintojo pajamos augo net 59,4 proc., o pelnas – 32,8 proc. „Huami“ per 2019 metus uždirbo maždaug 90,5 mln. JAV dolerių. Tokie skaičiai leidžia šią kompaniją laikyti viena iš dėvimųjų įrenginių rinkos lyderių, o tai puikiai iliustruoja ir parduotų produktų kiekis. Puikiai praėjusius metus įvertino ir „Huami“ įkūrėjas ir vadovas Huangas Wangas.
Pastarasis taip pat paminėjo ir neseniai pradėtą partnerystę su „Timex“, kas leido išleisti pirmąjį pastarosios kompanijos išmanųjį laikrodį „Timex Ironman R300“. Žinoma, negalima pamiršti ir „Xiaomi“. Niekam nekelia abejonių tai, jog šis dvi kompanijos jau kuris laikas dirba ties naująja „Mi Band 5“ apyranke, kuri turėtų būti pristatyti dar šiemet.
Ir nors pasaulinę rinką stabdo įsisiautėjęs koronavirusas, tačiau „Huami“ išlieka pakankamai optimistiški ir šiemet. Prognozuojama, kad šiemet gamintojo pajamos gali augti nuo 22,6 proc. iki 26,3 proc.