Nuolat keldama klientų aptarnavimo kokybę, akcinė bendrovė „VST“ prisijungė prie projekto „Geras aptarnavimas“. Įmonė tikisi sulaukti objektyvių nuomonių apie klientų aptarnavimą ir kitų bendrovių kontekste įvertinti teikiamų paslaugų kokybę.
Pasak bendrovės Skyrių valdymo ir Elektros tiekimo tarnybų direktoriaus Aido Ignatavičiaus, prisijungimas prie projekto, dar vienas įrodymas, kad klientas mums svarbiausias.
„Siekiame, kad bendrovės klientų aptarnavimas būtų aukščiausio lygio, o kiekvienas į mūsų skyrių užsukęs žmogus gautų visą jam rūpimą informaciją, todėl šio projekto pagalba galėsime ne tik dar kartą pasitikrinti savo turimas žinias, bet ir teikiamų paslaugų kokybę, profesionalumą palyginti su kitomis bendrovėmis“, - sako Aidas Ignatavičius.
„VST“ siekia aukščiausios klientų aptarnavimo kultūros, todėl investuoja milijonus tiek į eksploatuojamus skirstomuosius tinklus, jų rekonstrukciją bei modernizavimą, tiek į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą.
Modernūs „VST“ Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Sausio mėnesio pabaigoje duris atvėrė modernūs Klientų aptarnavimo centrai Kretingoje ir Kaišiadoryse. Netrukus bus atidaryti rekonstruoti centrai Pakruojyje ir Gargžduose.
Akcijos tikslas – pagirti gerą, kokybišką aptarnavimą. Daugiau apie akciją internetiniame puslapyje www.gerasaptarnavimas.lt .
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją Vakarų Lietuvai. Elektros energija bendrovė aprūpina beveik 700 tūkst. klientų. Tiekiamos energijos kokybei bei patikimumui, eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams prižiūrėti skiriamos pagrindinės bendrovės investicijos.