Sparčiai augantis lietuvių reklamos startuolis „sixads“ gavo jau antrąją investiciją, ra6oma pranešime žinisklaidai. Šįkart beveik pusės mln. eurų finansinę injekciją skyrė rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su verslo angelais Justu Janausku ir Gabija Grušaite.
„sixads“ yra įrankis, leidžiantis interneto parduotuvių savininkams efektyviai pirkti reklamą skirtinguose reklamos tinkluose. Pasak startuolio vadovo Romualdo Juškevičiaus, naujoji investicija bus panaudota tolimesniam įmonės augimui spartinti: „Ypač daug dėmesio bus skiriama įrankiui populiarinti Vakarų rinkose ir produkto plėtrai“, – teigia jis.
Šiuo metu „sixads“ jau turi apie 10 tūkst. naudotojų, tačiau tai tėra pati startuolio pradžia. Platforma veikia „Shopify“, „Wix“ ir „WooCommerce“ platformose. R. Juškevičiaus teigimu, būtent nuo to priklauso ir naudotojų geografija: „Dėl šių platformų net apie 85 proc. mūsų vartotojų yra iš JAV.“
Pirmąją 170 tūkst. investiciją, gautą iš bendrovių „Tesonet“, „Netflix“, „Google“, „Vinted“ bei „Skype“ verslo angelų įmonė panaudojo produkto plėtrai ir jo testavimui įvairiose rinkose: „Tai mums leido per 2019 metus išauginti pajamas net 4 kartus“, – apie pasiektus rezultatus pasakojo „sixads“ vadovas.
405 tūkst. Eur siekianti „Open Circle Capital“ investicija yra antroji, skirta šiam startuoliui. Ją panaudodama įmonė ketina per metus išauginti pajamas net kelis kartus ir sukurti kartotinį pardavimų modelį.