„Ikea“ Lietuvoje ir Latvijoje baigė e. komercijos sistemų testavimą ir pradeda prekybą internetu. Nuo šiol „Ikea“ e. parduotuvė prieinama visose Baltijos šalyse, rašoma pranešime spaudai.
„Tai nuoseklus žingsnis, kurį žengiame baigę e. komercijos sistemų testavimą, trukusį kelis mėnesius Latvijoje ir Lietuvoje. E. parduotuvė abiejose šalyse startuoja vienu metu. E. kanalų plėtra yra viena iš „Ikea“ pasaulinės strategijos krypčių – būti prieinamiems kuo platesniam žmonių ratui“, – sako Jóhannes Jóhannesson, „Ikea“ Mažmeninės prekybos vadovas Baltijos šalims.
Anot „Ikea“ vadovo, e. parduotuvė, pritaikyta naršymui išmaniuoju telefonu, planšete ar kompiuteriu, taps dar vienu pardavimų kanalu, papildančiu jau turimą komercinę infrastruktūrą – parduotuves, prekių užsakymo ir atsiėmimo vietas, bei leisiančiu vartotojams apsipirkti jiems patogiausiu būdu.
„Ikea“ parduotuvės ir toliau išliks pagrindiniu pardavimų ir vartotojų patirties kanalu. Tačiau e. prekyba pasiūlys lengvą ir patogų būdą naršyti Ikea asortimentą, ieškoti idėjų namams ir įsigyti norimas prekes internetu vartotojui patogiausioje vietoje ir jam tinkamiausiu laiku. Internetu bus galima įsigyti beveik visą „Ikea“ asortimentą, siūlomą parduotuvėje, išskyrus specifines prekes kaip, pavyzdžiui, augalus ar maisto produktus, kurių pervežimui reikalingos specialios sąlygos“, – sako J. Jóhannesson.
Pasak „Ikea“ atstovo, e. komercija padės pasiekti vartotojus, kuriems iki šiol „Ikea“ parduotuvė Vilniuje ar prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos Kaune ir Klaipėdoje buvo per toli.
„Nuo šiol „Ikea“ yra patogiai prieinama bet kurioje šalies vietoje gyvenantiems žmonėms. Užsakymai bus pristatomi į namus arba juos bus galima atsiimti fizinėse prekybos vietose“, – sako J. Jóhannesson.
E. komercija Estijoje startavo 2019 m. rugpjūtį, kai „Ikea“ nusprendė įžengti į šią rinką skaitmeniniu būdu, pasiūlydama e. parduotuvę prieš fizinės parduotuvės atidarymą.