Sausio 26 dieną „Brand Finance“, Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi pirmaujanti pasaulyje prekių ženklų vertinimo ir strateginio konsultavimo įmonė, pirmą kartą istorijoje paskelbė „Huawei“ vienu iš 10 pasaulio vertingiausių prekių ženklų, rašoma pranešime žiniasklaidai Neseniai publikuotoje „Brand Finance Global 500 2020“ ataskaitoje minima, kad telekomunikacijų milžinė tapo trečiąja Kinijos kompanija sąraše, o jos prekių ženklo vertė šiemet siekia 65,084 milijardo JAV dolerių (59,04 milijardo eurų) – 4,5 % daugiau nei pernai.
„Brand Finance“ teigimu, 5G ryšio infrastruktūros plėtra skatina įnirtingą telekomunikacijų bendrovių konkurenciją, padėjusią „Huawei“ išsiplėsti į tas rinkas, kuriose ilgą laiką dominavo Vakarų įmonės. „Nepaisant įvairių kaltinimų, Kinijos milžinė padarė pastebimą pažangą ir padidino savo prekių ženklo vertę iki 65,1 milijardo JAV dolerių, kas jam leido patekti į pasaulio vertingiausiųjų dešimtuką“, – rašoma „Brand Finance“ pranešime.
Šiuo metu šiek tiek mažiau negu pusė 500 brangiausiai vertinamų pasaulio prekių ženklų, kurių bendra vertė siekia 3204 milijardus JAV dolerių, priklauso Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Šiai šaliai iš paskos seka Kinija, reitinge turinti 70 kompanijų, kurių prekių ženklai vertinami 1334 milijardais JAV dolerių.
Technologijų sektorius vis dar laikomas vertingiausiu – 46 iš 500 brangiausiai vertinamų įmonių priklauso šiai pramonės šakai ir jų bendra prekių ženklų vertė siekia 986,5 milijardo JAV dolerių. Tačiau „Huawei“ yra vienintelė iš Kinijos technologijų kompanijų, kurios prekių ženklas pateko į vertingiausiųjų dešimtuką.