Ar teko kada pagalvoti kiek „Google“ gali uždirbti iš „YouTube“ platformoje rodomų reklamų? Anksčiau tokia informacija nebuvo pateikiama ir dauguma galėjo tik spėlioti, tačiau naujasis „Alphabet“, kuri ir valdo „Google“, vadovas Sundaras Pichai ryžosi atskleisti tikruosius skaičius.
2006 metais „Google“ nusprendė įsigyti „YouTube“ video platformą ir tuomet už ją sumokėjo 1,65 mlrd. JAV dolerių. Ir panašu, kad ši investicija buvo itin sėkminga. Pranešama, kad „YouTube“ per paskutinius tris mėnesius surinko beveik 5 mlrd. pajamų. Kartu su šiais skaičiais paaiškėjo ir visos 2019 metų pajamos.
Per 2019 metus metus „YouTube“ sugeneravo 15 mlrd. JAV dolerių, o tai sudaro 10 proc. visų „Google“ pajamų. Palyginimui, tokios „Google“ pajamos iš video platformoje rodomų reklamų sudaro 20 proc. socialinio tinklalapio „Facebook“ pajamų, tačiau yra net 6 kartus didesnės nei „Amazon“ valdomos „Twitch“ platformos rodikliai.
„Google“ atstovai taip pat atskleidė, kad „YouTube“ turi daugiau nei 20 mln. prenumeratorių, kurie naudojasi mokama puslapio ir programėlės versija. Dar 2 mln. prenumeratorių turi ir kompanijos siūloma TV transliacijų paslauga. Teigiama, kad šie produktai kompanijos kasą papildė dar 5,3 mlrd. JAV dolerių per paskutinį praėjusių metų ketvirtį. Tiesa, į šią sumą įeina ir pajamos gautos iš „Pixel“ telefonų ir „Google Home“ garsiakalbių pardavimų.
„Alphabet“ kompanija bendrai per paskutinį 2019 metų ketvirtį surinko 46 mlrd. JAV dolerių pajamų, o tai yra 17 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Grynasis įmonės pelnas siekia 10,7 mlrd. dolerių, teigia kompanijos atstovai.