Po nedidelio pakilimo rinkoje 2019 m. trečiąjį ketvirtį, bendri planšetinių kompiuterių pardavimai vėl smuko per paskutinįjį praeitų metų ketvirtį, užfiksuotas 0,6 % rinkos sumažėjimas ir tai prisidėjo prie bendro 2019 m. 1,5 % planšetinių kompiuterių rinkos smukimo parduodant iš viso 144,1 mln. vienetų.
„Apple“ nesunkiai išlaikė lyderės poziciją planšetinių kompiuterių segmente. Stebėtinai tai, kad JAV bendrovė pardavė 49,9 mln. vienetų planšečių per 2019 m., o tai, palyginus su 2018 m. parduotais 43,3 mln. vienetų, yra net 15,2 % daugiau. Antroje vietoje pagal užimamą rinkos dalį ir pardavimus atsidūrė „Samsung“, tačiau jos dalis, palyginus su 2018 m., sumažėjo nuo 16 % iki 15,1 %. Tik „Apple“ ir „Amazon“ (+9,9 %) sugebėjo ūgtelėti šiame segmente, likusieji gamintojai fiksavo mažesnius pardavimus.
2019 m. „Huawei“ skaičius taip pat šiek tiek sumažėjo 3,5 %, o „Lenovo“, pardavusi beveik 6 kartus mažiau vienetų nei „Apple“, užėmė penktą vietą rinkoje ir fiksavo 4,2 % prastesnius rodiklius, nei prieš metus. Likusią rinkos dalį pasidalino smulkesni gamintojai parduodant 37 mln. vienetų, o tai net 16,6 % prastesni rezultatai, nei 2018 m.
Remiantis 2019 m. 4 ketvirčio rezultatais, tik „Apple“ ir „Lenovo“ užbaigė metus teigiamais skaičiais. JAV įsikūrusi bendrovė pardavė 15,9 mln. „IPad“ vienetų, o tai sudaro net trečdalį visų per metus jos pagamintų planšečių. „Apple“ ir toliau užtikrintai investuoja į planšetinių kompiuterių segmentą vystydama ir plėsdama bendrą eko sistemą, kuo negali pasigirti kitos įmonės, kurioms reikia pasikliauti „Android“.