Kiekviena kompanija turi savo vertę, o tokie skaičiai visuomet įdomu tiems, kurie domisi tam tikra rinka ar tiesiog verslu. „Brand Finance“, kaip ir kiekvienais metais, paskelbė 500 kompanijų sąrašą, kurių prekinis ženklas yra vertas daugiausiai. Toks sąrašas yra itin ilgas, todėl šiandien siūlome pažvelgti į 10 vertingiausių kompanijų, kur rasime ir vėl tą patį lyderį bei vieną puikiai žinomą naujoką.
Trečius metus iš eilės vertingiausiu prekiniu ženklu yra laikomas „Amazon“. Elektroninės prekybos platformos ženklo vertė siekia 220,7 mlrd. JAV dolerių ir tai leidžia šiai kompanijai išlikti pirmoje pozicijoje. Lyginant su praėjusiais metais, įmonė užfiksavo 17,5 proc. augimą, o dar viena įdomi detalė būtų ta, jog tai yra pirmas kartas kai „Amazon“ perkopė 200 mlrd. ribą.
11,9 proc. vertės kilimą užfiksavo JAV korporacija „Google“, kuri atsidūrė antroje pozicijoje. Praėjusiais metais trečioje pozicijoje buvusi kompanija šiuo metu vertinama 159,7 mlrd. JAV dolerių. O iš antrosios pozicijos paieškos sistemų milžinė išstūmė ne bet ką, o ką „Apple“. Pastaroji visame dešimtuke užfiksavo didžiausią kritimą žemyn, kuris siekia 8,5 proc. Šiuo metu kompanijos vertė siekia 140,5 mlrd. JAV dolerių.
Ketvirtoje pozicijoje ir toliau išlieka „Microsoft“, penktoje žengia Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, o į šį dešimtuką pagaliau pateko ir „Huawei“. Praėjusiais metais kinų kompanija buvo vertinama 12 pozicijoje, tačiau šiemet pasiekė dešimtuką ir dabar „Huawei“ rinkos vertė siekia 65 mlrd. JAV dolerių.