JAV korporacija „Google“ niekada daug nešneka apie pajamas, kurias surenka iš vartotojų „Android“ platformoje. Akivaizdu, jog statistika ir skaičiai nėra tokie svarbūs šios milžinės vadovams, o tai puikiai iliustruoja ir „Android“ puslapyje nuo gegužės neatnaujinta informacija apie operacinės sistemos versijų populiarumą.
Ir nors „Google“ apie skaičius daug nekalba, tačiau informacijos apie juos internete pasirodo ganėtinai dažnai. Šįsyk virtualioje erdvėje paplito informacija apie „Android“, „iOS“ ir kitų operacinių pajamas iš programėlių.
„Huawei Developer Day“ konferencijos metu buvo pasidalinta nuotrauka, kuri atspindi įvairių mobiliųjų parduotuvių generuojamas pajamas, o tai atskleidė, kad net 50 proc. jų atitenka „Apple“. „Google“ su „Google Play“ parduotuve surenka maždaug 27 proc., o kiniškos parduotuvės generuoja maždaug 20 proc. rinkos pelno. Tikriausiai nenuostabu, jog tokia informacija nėra linkusi dalintis populiariausios mobilios platformos kūrėja, tiesa?
Tikėtina, kad „Apple“ savo platformoje turi maždaug 1 mlrd. vartotojų, o „Google“ bazę sudaro daugiau nei 2,5 mlrd. „Android“ vartotojų. Ir nors „iOS“ vartotojų yra gerokai mažiau, tačiau kiekvienas šios operacinės sistemos naudotojas, programėlių kūrėjams generuoja maždaug 33 JAV dolerius. Palyginimui, vienas „Android“ naudotojas sugeneruoja maždaug 13,2 JAV dolerio.
Žvelgiant į šiuos skaičius, tampa aišku ir priežastys, kurios nulemia tai, jog dauguma naujausių programėlių ar žaidimų iš pradžių pasirodo „Apple“ platformose. Nepaisant kone trigubai mažesnės auditorijos, „Apple“ įrenginių turėtojai leidžia kūrėjams uždirbti gerokai daugiau nei „Android“ vartotojai.