Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ atidarė nuosavą kontaktų centrą, kurio padaliniai įsikūrė Vilniuje ir Kaune. Juose telefonu ir el. kanalais naujai suburta komanda pradėjo tiesiogiai aptarnauti tiek operatoriaus privačius, tiek verslo klientus.
„Džiaugiuosi, kad mums pavyko greitai suburti tokią stiprią komandą – dalį jos sudarėme iš turėtų vidinių resursų, o naujai įdarbinome daugiau nei 40 specialistų“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Planuojama, kad iš viso naujajame kontaktų centre dirbs apie 100 darbuotojų.
Anksčiau privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo paslaugas operatoriui teikė įmonė „Transcom Worldwide Vilnius“.
Anot P. Masiulio, sprendimą turėti nuosavą kontaktų centrą ir patiems tiesiogiai aptarnauti savo klientus priimti paskatino daugiau nei prieš dvejus metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune.
„Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus. Dabar gerąja praktika norime pasidalinti ir su privačiais klientais“, – teigė P. Masiulis.
Planuojama, kad naujasis operatoriaus kontaktų centras visą klientų srautą iš tarpininkų palaipsniui perims iki šių metų balandžio.