Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos 2006 metais buvo 593,4 mln. litų – 13,4 procento didesnės nei 2005 metais. Praėjusių metų bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą) pasiekė 141 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2005-aisiais, išaugo 32,5 procento. Bendrovės pajamos 2006 metų paskutinį ketvirtį pasiekė 160,9 mln. litų ir išaugo 18,3 proc., palyginti su tuo pačiu 2005-ųjų ketvirčiu. Per tą patį laikotarpį „Bitė Lietuva“ EBITDA išaugo 19,2 proc. ir buvo 34,8 mln. litų. „Bitės Lietuva“ investicijos praėjusiais metais siekė 105,5 mln.litų, jos daugiausia buvo skirtos 3G ir HSDPA tinklo plėtrai bei klientų duomenų sistemoms atnaujinti.
2006 metų pabaigoje „Bitės Lietuva“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius pasiekė 1,84 milijono ir išaugo 11 proc. palyginti su 2005-aisiais. Iš jų per 163 tūkst. naudojosi kitų mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų paslaugomis. Pasak „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus Maarten van Engeland, bendrovės klientų bazė augo visuose segmentuose.
„Praėjusiais metais ir toliau kryptingai augome pristatydami daugiau paslaugų, produktų ir sprendimų klientų patogumui, investuodami į 3G/HSDPA tinklą ir siūlydami sparčiausią mobilųjį internetą šalyje. Nepaisant rinkos stabilizacijos, esame pasirengę toliau sparčiai augti plėsdami ir kurdami daugiau pridėtinės vertės paslaugų kiekvienam klientui ir išlaikyti aukščiausią mobiliojo duomenų perdavimo tinklo kokybę“, – sakė M. van Engeland.
Bendrovė prognozuoja, kad šiais metais mobiliojo ryšio operatoriai konkuruos paslaugomis ir sprendimais, bet ne kainomis. „Tikėtina, kad išaugs netradicinių sprendimų pasiūla rinkoje. Pristačiusi rinkos naujovę – skambučius į „Skype“, „Bitė“ ir toliau sieks išsiskirti naujų ir patogių galimybių spektru klientams“, – sakė M. van Engeland.
Augant paslaugų įvairovei, 2006 metais išaugo ir naudojimasis „Bitės“ paslaugomis. Bendrovės duomenimis, 2006 metais „Bitės“ klientai išsiuntė net 2,87 mlrd. trumpųjų žinučių (SMS) arba net 1,6 karto daugiau nei 2005 metais. Išsiųstų MMS srautas pasiekė 1,3 milijono per metus. Praėjusiais metais „Bitės“ klientai taip pat kalbėjo ilgiau nei 2005-aisiais: privačių bendrovės klientų inicijuotų pokalbių trukmė išaugo 39 proc., verslo klientų – 22 procentais, o išankstinio mokėjimo paslaugos LABAS vartotojų – 63 procentais.
„Bitė Lietuva“ ir toliau išlieka numerio perkėlimo paslaugos lyderė rinkoje. Remiantis naujausiais bendrovės duomenimis, iš viso „Bitės“ tinklą nuo numerio perkėlimo paslaugos teikimo pradžios jau pasirinko daugiau kaip 61 tūkst. kitų mobiliojo ryšio operatorių klientų. Tai – 50 proc. visų šia paslauga pasinaudojusių Lietuvos mobiliojo ryšio klientų.
Pasak M. van Engeland, vienu iš verslo prioritetų „Bitė“ taip pat mato sparčiai augančią greito mobiliojo interneto paklausą. Būtent todėl 2006 metais bendrovė suformavo stipriausią techninę bazę rinkoje ir pristatė mobiliojo interneto ryšį HSDPA net iki 3,6 Mbps sparta. Dėl pernai sparčiai išplėsto 3G/HSDPA tinklo bendrovės klientai šiuo metu gali naudotis sparčiausiu mobiliuoju internetu jau 16-oje šalies miestų – tai plačiausias geografinis padengimas šalyje. Praėjusiais metais bendrovė taip pat pristatė naujų rinkoje paslaugų ir unikalių sprendimų privatiems ir verslo klientams – „Vodafone Mobile Connect“ ir „BITĖ HotSpot“.
2006 metai pasižymėjo ir naujų bei unikalių paslaugų plėtra. Praėjusių metų balandį pristačiusi 3G ryšį „Bitė Lietuva“ pasiūlė ir plačiausią 3G paslaugų pasirinkimą Baltijos šalyse visiškai naujame mobiliojo interneto portale „Bitė plius“. Klientams „Bitė“ pasiūlė ir kitų aktualių paslaugų – „Bitė Mobile Outlook“ paslaugą, mobiliojo elektroninio pašto dėžutes kiekvienam klientui „Bitėje plius“, taip pat – galimybę naudotis bankų e.paslaugomis mobiliajame telefone.
„Bitės“ grupei priklausančios bendrovės „BITE Latvija“ pajamos 2006 metais siekė 23,12 mln. litų (6,7 mln. eurų) ir išaugo daugiau kaip 8 kartus palyginti su 2005-aisiais. Klientų skaičius „Bite Latvija“ tinkle 2006 metų pabaigoje pasiekė 197,7 tūkstančius (įskaitant „Bitės“ tinklu besinaudojančių kitų paslaugų teikėjų klientus) ir, palyginti su 2005-aisiais, išaugo 3,6 karto. Bendrovės investicijos į ryšio ir aptarnavimo tinklą bei paslaugų plėtrą 2006 metais pasiekė beveik 48 mln. litų (13,9 mln. eurų).
2007 metų vasario 9 dieną „Mid Europa Partners“ tapo nauju kontroliniu „Bitės“ akcininku. „Mid Europa Partners“ 100 procentų „Bitės“ akcijų iš TDC įsigijo už 0,45 mlrd. eurų (1,55 mlrd.litų).