Informacinių technologijų bendrovės „Blue Bridge“ apyvarta 2006 metais išaugo beveik 10-čia mln. ir viršijo 90 mln. litų ribą. Prie apyvartos didėjimo labiausiai prisidėjo išaugusi IT paslaugų paklausa.
„Praėjusių metų rezultatai aiškiai patvirtina tendenciją, jog Lietuvos informacinių technologijų rinka sparčiai bręsta. Įmonės supranta, kad efektyviai valdoma technologinė infrastruktūra yra įrankis įgyti konkurencinį pranašumą. Siekdamos to, jos drąsiau investuoja ne tik į pačius techninius bei programinius sprendimus, bet ir į jų vadybą, konsultavimo paslaugas“, - sako „Blue Bridge“ pardavimų ir marketingo vadovas Dalius Butkus.
Tarp įmonės teikiamų paslaugų pernai labiausiai augo informacijos apsaugos sprendimų ir konsultacijų paklausa. Taip pat buvo pastebimas ir spartus programinės įrangos nuomos augimas. Paslaugų dalis šiuo metu jau siekia
beveik ketvirtadalį visos kompanijos apyvartos ir nuosekliai didėja toliau. Praėjusiais metais vyko sėkminga „Blue Bridge“ plėtra. Darbuotojų skaičius bendrovėje išaugo trečdaliu ir pasiekė 180 žmonių. Daug investuota į jų apmokymus, kurie iš dalies finansuojami Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Mokymus vedė gerai žinomos pasaulyje tarptautinės konsultavimo bendrovės.
2006-aisiais „Blue Bridge“ susilaukė reikšmingų užsienio partnerių įvertinimų. Korporacija „Microsoft“ ją pripažino sparčiausiai augančia partnere Lietuvoje, o sukurtą sistemą mobiliems vadybininkams „m-partner“ paskelbė geriausiu IT sprendimu. Aukštus sertifikatus taip pat suteikė pasauliniai technologijų lyderiai „Cisco Systems“ bei HP. Pastaroji Lietuvos įmonei pirmajai Baltijos šalyse suteikė „OpenView Premium“ partnerio statusą, skiriamą už aukštą kvalifikaciją sprendimų verslui ir stambių IT projektų srityje.
Šiemet „Blue Bridge“ ketina daugiau dėmesio skirti jau esamų produktų ir paslaugų tobulinimui, o taip pat rinkai pasiūlyti naujų paslaugų, susijusių su IT vadyba bei konsultacijomis.