Naujieji metai, kaip įprasta, gyventojus pasitinka dideliais pokyčiais, ne išimtis – ir bankai, kurie 2020-aisiais numatę naujovių savo klientams.
Kaip teigia „Luminor“ banko Komunikacijos skyriaus vadovė Giedrė Bielskytė, svarbiausias ir pagrindinis 2020-ųjų banko tikslas yra perkelti klientų duomenis į vieningą platformą, tačiau daugiau pokyčių bankas šiuo metu neplanuoja.
„Swedbank“ naujienų portalą tv3.lt informavo, kad 2020-aisiais planuojama atnaujinti 50 senesnių bankomatų.
„Banko padalinių ir bankomatų tinklo peržiūrą atliekame nuolat, o šiuo metu „Swedbank“ turi 58 klientų aptarnavimo padalinius visoje šalyje“, – rašė „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.
SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė naujienų portalą tv3.lt informavo, kad per pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį bankas planuoja įdiegti naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų.
„Naujoji platforma padės bankui pasiūlyti klientams daugiau modernių skaitmeninių sprendimų ir greičiau pristatyti Baltijos šalių rinkoje naujas paslaugas bei jas vystyti“, – rašo S. Gutauskaitė-Bubnelienė.
2020-aisiais SEB taip pat žada skirti dėmesį skaitmeninių sprendimų ir mobiliosios bankininkystės plėtrai.
„Šiuo metu esame prioretizavę mobiliųjų mokėjimų, leisiančių vykdyti mokėjimus į kito banko sąskaitą žinant tik gavėjo telefono numerį, vystymą (šiuo metu SEB programėlėje įmanoma tokį mokėjimą atlikti, jei gavėjas taip pat turi sąskaitą SEB banke). Be to, klientams taip pat ketiname pasiūlyti taupymui bei investavimui skirtus sprendimus, integruotus mobiliojoje programėlėje“, – rašo SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė.
Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė teigia, kad 2020-aisiais SEB bankas planuoja pasiūlyti klientams mobiliąją piniginę, kuri leis klientams atsiskaityti išmanųjį telefoną priglaudus prie elektroninių kortelių skaitytuvo, kuriame galima atsiskaityti bekontakčiu būdu.
2020-aisiais SEB klientams taip pat pasiūlys interneto banke matyti sąskaitas, esančias kituose bankuose, bei iš jų vykdyti lėšų pervedimus.
„Be to, 2020-aisiais toliau plėtosime didelio populiarumo tarp klientų sulaukusią vaizdo konsultacijų paslaugą, papildydami sprendimą naujais funkcionalumais“, – teigia Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Šiaulių bankas 2020-aisias savo klientams planuoja pristatyti naują interneto banką bei vystyti mobiliąją programėlę.
„Naujajame interneto banke klientų laukia naujas dizainas – švarus ir aiškus, prisitaikantis prie įvairių įrenginių ir jų dydžių. Klientams bus patogu naudotis interneto banku ne tik kompiuteryje, bet ir išmaniaisiais įrenginiais. Šiaulių banko naudotojai galės patogiau ir paprasčiau atlikti kasdienės bankininkystės reikalus – atlikti pavedimus, matyti savo operacijas, išrašus, likučius, keisti valiutą ir panašiai“, – naujienų portalui tv3.lt rašė Šiaulių banko atstovė Monika Rožytė.
„Esminių pokyčių dėl bankų skyrių pertvarkos neplanuojame, kaip tik – toliau investuosime į banko skyrių atnaujinimą. Klientų aptarnavimo skyriuose grynųjų pinigų operacijas vykdysime įprastai. Kalbant apie bankomatų tinklą, kitais metais planuojama didinti pinigus įnešančių bankomatų kiekį“, – teigė M. Rožytė.