Dėvimų įrenginių rinka ir toliau sėkmingai auga, o tai kuo puikiausiai atsispindi trečiojo 2019 metų statistikoje. Visai neseniai pasirodė nauja „Canalys“ analitikų ataskaita, kurioje atskleidžiama išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių pardavimų statistika.
Kaip galima matyti iš žemiau esančios diagramos, „Xiaomi“ ir toliau išlieka absoliučiu šios rinkos lyderiu ir trečiojo ketvirčio metu pardavė maždaug 12,2 mln. dėvimųjų įrenginių. Su tokiais pardavimai Kinijos kompanija šiuo metu užima 27 proc. visos rinkos. Pagrindinė gamintojo sėkmės priežastis – itin sėkmingi pardavimai vietinėje rinkoje ir pakankamai agresyvi strategija tarptautinėje erdvėje.
Iškart po „Xiaomi“ rikiuojasi JAV milžinė „Apple“, kuri šiuo metu užima 15 proc. rinkos, o net 60 proc. visų gamintojo pardavimų trečiojo ketvirčio metu sudaro naujieji „Watch Series 5“ išmanieji laikrodžiai. Trečioje pozicijoje randame „Huawei“, kuri užima 13 proc. rinkos. Ir jeigu visos trys kompanijos fiksavo augimą, lyginant su atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais, tai vienintelis gamintojas, kuris neužfiksavo tokio rodiklio – „Fitbit“.
Žvelgiant į bendrą statistiką, sunku nepastebėti, jog trečiojo 2019 metų ketvirčio metu buvo parduota net 45,5 mln. įvairiausių dėvimųjų įrenginių, o tai yra milžiniškas šuolis, lyginant su praėjusių metų ketvirčiu. 2018 metų trečiojo ketvirčio metu buvo užfiksuota 27,6 mln. pardavimų. „Canalys“ analizė atskleidžia, jog tokių įrenginių pardavimai išaugo net 65 proc.
Mums turėtų būti įdomus ir EMEA regionas, į kurį patenka Europa, Artimieji Rytai bei Afrika. Nors atskirai Europos regione pardavimų statistika nėra pateikiama, tačiau EMEA statistika rodo 64 proc. augimą, o bendri pardavimai siekia 10,3 mln. vienetų.