IT konsultacijų ir paslaugų bendrovė „Alna Intelligence“ 2006 m. iš tiesioginės veiklos Lietuvoje ir Latvijoje gavo 63,5 mln. litų pajamų. Tai yra 35 proc. daugiau nei 2005 metais, kai bendrovės apyvarta buvo 47,02 mln. litų. Panašų augimo tempą „Alna Intelligence“ išlaiko jau trejus metus iš eilės.
Praėjusių metų augimą daugiausia lėmė populiarėjanti IT paslaugų nuoma. Šių paslaugų apimtis padidėjo 60 proc., taip pat padaugėjo nacionalinių infrastruktūros kūrimo projektų. „Alna Intelligence“ rinkos dalis, lyginant su 2005 metais, padidėjo 46 proc. iki 68,64 mln. litų.
Pasak „Alna Intelligence“ direktoriaus Kazimiero Tonkūno, pasiekti tokius veiklos rezultatus leido sėkminga verslo struktūra ir subalansuotas, besikeičiančius rinkos poreikius atitinkantis paslaugų portfelis.
„Praėję metai išsiskyrė pakitusiu vartotojų supratimu apie IT nuomos paslaugas. Kas ketvirtį rengiame klientų nuomonių tyrimus ir fiksuojame ne tik jų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis, bet ir gerėjantį supratimą apie IT paslaugų nuomos naudą verslui“, - sako K. Tonkūnas.
Pasak „Alna Intellingence“ vadovo, praėjusiais metais bendrovės ir organizacijos Lietuvoje įgyvendino daugiau kompleksinių IT projektų, apimančių IT sistemų valdymą ir strateginį planavimą, saugumą, finansavimą ir priežiūrą. „Tuo pat metu organizacijos kaip vieną pagrindinių konkurencijos veiksnių Lietuvoje ir pasaulyje nurodo laiką, per kurį rinkai pateikia savo produkciją ir paslaugas. Greitis dažnai apsprendžia, ar išsilaikysi rinkoje, tad atitinkami reikalavimai keliami ir IT partneriams“,- sako K. Tonkūnas.
Kaip pagrindinę praėjusių metų rinkos tendenciją K. Tonkūnas įvardija augantį IT paslaugų nuomos populiarumą ir didėjantį išorinio IT departamento - „IT Intelligence“ - paslaugų paklausos augimą.
Per metus „Alna Intelligence“ sudarytų IT įrangos ir paslaugų nuomos sutarčių skaičius padidėjo iki 300. Daugiau nei 10 proc. jų yra tarptautinės.