2007-ųjų pasaulio „3GSM“ kongrese Barselonoje „Nokia“ ir „Siemens“ prisistatė naująją kompaniją „Nokia Siemens Networks“. Nuo veiklos pradžios užimsianti stiprias pozicijas greitai augančiuose rinkos segmentuose bei regionuose, ji turėtų tapti telekomunikacijų lydere.
Planuojama, kad „Nokia“ komunikacijų tinklų grupės ir koncerno „Siemens“ AG valdomos fiksuoto ir mobiliojo tinklo komunikacijų bendrovės „Siemens Networks“ apjungimas bus baigtas 2007 metų pirmąjį ketvirtį.
Naudodamasi dideliu fiksuoto ir mobilaus ryšio infrastruktūros produktų, paslaugų ir įrenginių portfeliu „Nokia Siemens Networks“ turės išskirtines galimybes teikti visaapimančius sprendimus įvairiose susijusiose telekomunikacijų srityse bei taip užtikrins ryšį visame pasaulyje.
„Idealios naujosios kompanijos pozicijos mūsų klientams yra naudingos galimybėmis, kurių mobiliajai visuomenei prireiks, kai 2015 m. joje bus penki milijardai narių. Tuomet mes gyvensime plačiajuosčių radijo signalų, IP-sistemų pasaulyje, kuriame kiekvienas iš penkių milijardų bet kada ir nuolatos naudosis ryšiu, prieiga prie interneto, reikiama informacija ir paslaugomis bei galimybe bendrauti vienam su kitu ”, – teigia būsimasis „Nokia Siemens Networks“ vadovas Simon Beresford-Wylie.
Naujoji kompanija teiks produktus, paslaugas ir sprendimus, kurie padės klientams efektyviau valdyti eksploatacijos išlaidas, naujus augančios rinkos poreikius tenkins siūlydama novatoriškus ir galutinio vartotojo lūkesčius atitinkančius balso ir duomenų sprendimus, taip pat IP technologinius sprendimus ryšio tiekėjams. Atsižvelgdama į jautrius aplinkos apsaugos klausimus kompanija rūpinsis ir savo sprendimais prisidės mažindama energijos sunaudojimą, gamins mažesnius ir lengvesnius produktus, taip pat teiks ‚nuo–iki‘ ekspertų konsultacijas, padėsiančias klientams maksimaliai padidinti investicijų vertę.
„Nokia Siemens Networks“ vadovų teigimu, inovacijos, paslaugų greitis ir gilesnis požiūris į galutinio vartotojo poreikius padės naujajai kompanijai kurti klientams vertę besikeičiančioje telekomunikacijų rinkoje. „Turime galimybę „Nokia Siemens Networks“ kompaniją sukurti tokią, kuri teisingai vertintų vartotojų poreikius šiandien ir ateityje”, – teigia būsimasis „Nokia Siemens Networks“ rinkos plėtros vadovas Christoph Caselitz. “Mes pradedame iš vien su geriausiųjų operatorių – mūsų klientų – šimtuku ir aistra padėti jiems priimti besikeičiančios rinkos sąlygas”.
Pirmą kartą kongrese pristatytas „Nokia Siemens Networks“ prekės ženklas sukurtas remiantis požiūriu, jog komunikacijos pramonės ateitis priklauso nuo visuomenės bendravimo poreikių supratimo ir sugebėjimo užtikrinti ryšį tarp bendruomenės narių. Naujasis prekės ženklas simbolizuoja pokyčius ir atsinaujinimą bei atspindi kompanijos veiklą įkvepiančius išradimų rezultatus, naujovių troškimą ir praktiškumą.
Daugiau informacijos apie „Nokia Siemens Networks" dalyvavimą kongrese galima rasti www.nokiasiemensnetworks.com/3gsm.