Pastaraisiais metais išmaniųjų telefonų rinka gerokai keitėsi – rotavosi lyderiai, sparčiai veržėsi inovacijos, tačiau nepaisant viso to daugumos kompanijų pardavimai mažėjo. Pasirodžius naujai informacijai galima apžvelgti kaip situacija išmaniųjų telefonų rinkoje atrodo šiai dienai.
Poreikis išmaniesiems telefonams kiekvienais metais keičiasi priklausomai nuo vartotojų poreikių ir rinkos užpildymo. Šiais metais visa išmaniųjų telefonų rinka šiek tiek susitraukė (-0,4 proc. pokytis lyginant su praėjusiais metais) bei įvyko prekinių ženklų pozicijų pasikeitimas.
Rinkos lyderio poziciją užima „Samsung“ – su 80 milijonų pardavimų Korėjos technologijų gigantas užima 20,4 proc. visos rinkos. Šis skaičius beveik 2 proc. didesnis lyginant su tuo pačiu periodu praėjusiais metais. Antroje vietoje rikiuojasi „Huawei“, kuri nepaisant visų prekybos karų su JAV sugebėjo parduoti per 65 milijonus telefonų.
Trečioje vietoje žengia didžiausią nuopuolį patyrusi kompanija – „Apple“. 10,5 proc. rinkos užimanti įmonė šį ketvirtį pardavė per 40 milijonų prietaisų, tačiau tai yra beveik 5-iais milijonais mažiau, nei per tą patį periodą praėjusiais metais. Panašias pozicijas pavyko išsaugoti „Huawei“, kuri pardavė 32 milijonus prietaisų. Lyderių penketuką uždaro sparčiai progresuojanti „Oppo“ pardavusi virš 30 milijonų telefonų.
Išanalizavus pateiktą ketvirčio pardavimų ataskaitą galima matyti, jog vartotojai pradeda labiau vertinti vidutinės klasės telefonus, į šoną nustumdami flagmanus. Akivaizdu, jog pirkėjai nori surasti geriausią kainos ir kokybės santykį. Ši tendencija lėmė tokių kompanijų kaip „Huawei“, „Xiaomi“ ar „Oppo“ augimą, atimant pardavimus iš brangesnius telefonus gaminančios „Apple“. Tuo tarpu „Galaxy A“ liniją atnaujinusi „Samsung“ puikiai prisitaikė prie besikeičiančių poreikių ir žymaus pirkėjų nuosmukio nepatyrė.