Mažėjantys išmaniųjų telefonų pardavimai kelia nerimą daugumai gamintojų, tačiau žvelgiant į statistiką pagal žemynus ne viskas taip blogai kaip gali pasirodyti. Tyrimų kompanija „Canalys“ neseniai paskelbė telefonų pardavimų statistiką Europoje, kuri yra stebėtinai gera.
Naujausia informacija atskleidžia, jog pardavimai Europoje trečiojo ketvirčio metu ne tik, kad ne mažėjo, tačiau net kilo. „Canalys“ duomenimis bendras pardavimų skaičius, lyginant su analogišku periodu praėjusiais metais, pakilo 8 proc. Pirmoje pozicijoje ir toliau išlieka „Samsung“, kuri užfiksavo 26 proc. metinį augimą.
Didžiausias išmaniųjų telefonų gamintojas pardavė 18,7 mln. išmaniųjų telefonų ir su tokiais skaičiais užima 35,7 proc. Europos rinkos. Praėjusių metų „Samsung“ statistika kiek kuklesnė – trečiojo ketvirčio metu buvo parduota 14,8 mln. įrenginių. Antroje pozicijoje vis dar matome Kinijos milžinę „Huawei“.
Nepaisant JAV sankcijų ir itin komplikuotos padėties pristatant naujus įrenginius, „Huawei“ pardavė 11,6 mln. išmaniųjų telefonų ir su 22,2 proc. rinkos išlieka antroje pozicijoje. Įdomu tai, jog kompanijos pardavimai išaugo ganėtinai ženkliai, jeigu lyginsime su antruoju šių metų ketvirčių.
Trečioje pozicijoje randame „Apple“, kuri trečiojo 2019 metų ketvirčio metu Europoje pardavė 9,8 mln. telefonų. Ir nors tai rodo 4 proc. mažesnius pardavimus, tačiau net neabejojama, kad geriausias šios kompanijos ketvirtis dar tik prasidėjo.
Ketvirtoje pozicijoje randame itin sparčiai augančią „Xiaomi“. Kinijos kompanija užfiksavo net 73 proc. metinį augimą ir trečiojo ketvirčio metu pardavė maždaug 5,5 mln. išmaniųjų telefonų bei dabar užima 10,5 proc. rinkos Europoje. Toks įmonės augimas yra rezultatas itin agresyvios plėtros mūsų regione ir artimiausiais mėnesiais galima tikėtis dar geresnių rezultatų.
Ekspertai taip pastebi, jog Europos rinka iš kitų rinkų išsiskiria ne tik augančiais pardavimais, tačiau ir tuo kur yra parduodami įrenginiai. Jeigu Amerikoje didžiąją dalį pardavimų sudaro mobiliojo ryšio operatoriai, tai mūsų regione žmonės pasidalinę į dvi stovyklas – perka iš parduotuvių arba taip pat renkasi iš operatorių.