Lietuvių sukurta žinių dalijimosi platforma „Qoorio“ pradeda veiklą Jungtinėje Karalystėje. Programėlės kūrėjai taip pat pritraukė 2 mln. eurų investiciją produkto vystymui bei plėtrai kitose užsienio šalyse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Qoorio“ yra žinių dalijimosi platforma, kurios naudotojai keičiasi savo patirtimi bei žiniomis su kitais bendruomenės nariais.
Programėlė veiklą Lietuvoje pradėjo 2019 m. vasaros pradžioje kaip „HumansApp“. Ją įkūrė „Vinted“ valdybos narys ir vienas įkūrėjų Justas Janauskas bei rašytoja Gabija Grušaitė.
„Nuo pat pradžių kūrėme produktą globaliai rinkai, todėl tarptautinę plėtrą pradedame nuo Jungtinės Karalystės. Tai yra šešta pagal dydį pasaulio ekonomika bei konkurencinga, dinamiška ir atvira naujovėms rinka. Joje matome didelį potencialą mūsų platformai“, – sako viena iš platformos įkūrėjų G. Grušaitė.
„Qoorio“ taip pat pritraukė 2 mln. eurų investiciją. Pagrindiniais investuotojais tapo Liuksemburgo fondas „Mangrove Capital“, kartu su „Change Ventures“, „70 Ventures“, Mantu Mikucku („Vinted“ operacijų vadovas), Vytautu Kubiliumi („Google“ vadovu Baltijos šalims) ir kitais.
Kiek anksčiau šiemet „Qoorio“ jau sulaukė 540 tūkst. Investicijos iš „Change Ventures“, „70 Ventures Accel“, Thomas Plantenga, Manto Mikucko, Vytauto Kubiliaus ir kitų investuotojų.
„Jaučiame didelį rizikos kapitalo fondų susidomėjimą mūsų platforma. Tai rodo ir faktas, jog vos per kelis mėnesius sėkmingai užbaigėme net du finansavimo etapus. Investuotojams kelia įspūdį mūsų produkto vystymo greitis ir augimas bei jo potencialas tarptautinėje rinkoje“, – sako vienas iš „Qoorio“ įkūrėjų J. Janauskas.
Pritrauktas lėšas „Qoorio“ skirs produkto vystymui bei tarptautinei plėtrai. „Mangrove Capital“ atstovas Yannick Oswald teigia, kad fondas renkasi finansuoti drąsias ir naujas produktų kategorijas kuriančias idėjas.
„Qoorio“ pakeis žmonių požiūrį į asmeninį tobulėjimą. Platformos komanda per trumpą laiką įrodė, kad žmonės nori ir gali mokėti už unikalias žinias bei patirtį, o kiti žmonės noriai jomis dalinasi. „Qoorio“ kuria visiškai mnaują produkto kategoriją ir mes esame labai laimingi, galėdami padėti šiai puikiai komandai augti ir aktyviai plėstis tarptautinėje rinkoje“, – teigia Y. Oswald.
Kartu su startu Jungtinėje Karalystėje, „Qoorio“ kūrėjai atnaujino pačią programėlę. Nuo šiol vartotojus pasitiks naujas pagrindinis puslapis, kuriame bus žymiai lengviau susirasti įdomų žmogų pokalbiui, remiantis tema, kuria jis ar ji gali kalbėti.
Šiuo metu „Qoorio“ turi virš 20 tūkst. vartotojų, jų skaičius nuolat auga.