„Kaspersky“ visada buvo pasiryžusi kuo geriau pasirūpinti savo klientų duomenų saugumu. Įmonė nuolatos stengiasi užtikrinti klientų saugumą, kurdama veiksmingą, skaitmeniniu pasitikėjimu pagrįstą, duomenų apsaugą. Todėl „Kaspersky“ tęsia savo Pasaulinę skaidrumo iniciatyvą ir tobulina duomenų saugojimo bei tvarkymo infrastruktūrą, perkeldama pagrindinius procesus iš Rusijos į Šveicariją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
O dabar bendrovė žengia kitą žingsnį, paskelbdama, kad JAV ir Kanados klientų duomenys taip pat bus perkelti ir tvarkomi Šveicarijoje. Šiuos duomenis vartotojai savanoriškai dalijasi su „Kaspersky Security Network“ (KSN) – pažangia, debesijos pagrindu veikiančia sistema, kuri automatiškai apdoroja su kibernetinėmis grėsmėmis susijusius duomenis. Tai apima įtartinus ar anksčiau nežinomus kenkėjiškus failus, kuriuos įmonės produktai siunčia automatizuotai KSN kenkėjiškų programų analizei.
„Mes visi norime apsaugoti savo duomenis. Šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje, tai puikiai suprantamas noras. Bet mes turime žinoti, kad galime pasitikėti savo pačių pasirinkimais ir skaitmeninėmis technologijomis, pavyzdžiui, išmaniaisiais telefonais, nešiojamais kompiuteriais, mobiliosiomis programomis ar kibernetinio saugumo sprendimais. Tačiau pasitikėjimą reikia užsitarnauti, todėl „Kaspersky“ tiki, kad bet kuri įmonė turi nuolatos gerinti savo skaidrumą ir atskaitomybę kibernetinėje erdvėje. Džiaugiamės galėdami tęsti savo didįjį infrastruktūros projektą ir, kaip žadėjome, perkelti ne tik Europos, bet ir kitų regionų vartotojų duomenis į Šveicarijos duomenų tvarkymo centrus“, – sakė Antonas Shingarevas, „Kaspersky“ viešųjų reikalų viceprezidentas.
Šis bendrovės pranešimas buvo paskelbtas 2019 m. Paryžiaus taikos forume, antrajame tarptautiniame tokio tipo renginyje, kurį „Kaspersky“ rėmė kaip ir „Paris Call for Trust and Security in Cyberspace“ iniciatyvą.
Be to, „Kaspersky“ paskelbė, kad ketina atidaryti naują Skaidrumo centrą Lotynų Amerikoje. Praėjo lygiai metai nuo tada, kai įmonė Ciuriche įsteigė savo pirmąjį Skaidrumo centrą – specialų saugumo skyrių, kuriame patikimi partneriai gali peržiūrėti įmonės pirminį kodą. Tai buvo svarbus ir būtinas įrankis tiek esamiems, tiek būsimiems „Kaspersky“ klientams, norint padidinti jų pasitikėjimą kibernetinio saugumo produktais ir paslaugomis.
Atsižvelgdama į klientų poreikius, šių metų pradžioje bendrovė atidarė dar vieną Europos skaidrumo centrą Madride ir paskelbė, kad Malaizijoje atidarys APAC skaidrumo centrą, be to, užtikrino, kad šie skyriai bus išplėsti. „Kaspersky“ savo klientams suteikia galimybę sužinoti daugiau apie inžinerijos ir duomenų apdorojimo praktiką, taip pat apie bendrovės produktų portfelį. Visuose „Kaspersky“ skaidrumo centruose galima kompiliuoti įmonės programinę įrangą ir palyginti ją su viešai prieinama įranga. Šis žingsnis užtikrina pasitikėjimą „Kaspersky“ produktais ir leidžia su bendrovės ekspertų pagalba atlikti kompiliavimo procesą.
„Mūsų sukurtas „trijų sluoksnių“ požiūris į saugumo instruktažus pasirodė esąs sėkmingas, nes jis kiekvienam partneriui teikia tinkamiausią ir reikalingiausią pagalbos tipą. Mes savo partneriams suteikiame jiems reikalingą informaciją: nuo duomenų tvarkymo praktikos iki išsamios pirminio kodo peržiūros. Nei vienas kibernetinio saugumo tiekėjas nepasiekė tokio įmonės procesų ir technologijų skaidrumo lygio. Mes džiaugiamės galėdami imtis iniciatyvos, kad ši pramonės sritis taptų atviresnė ir patikimesnė“, – situaciją komentavo A. Shingarevas.
Taip pat „Kaspersky“ ir toliau dirba prie „Bug Bounty“ programos. Nuo 2018 m. kovo mėn. įmonė pašalino 66 klaidas. Iš viso buvo apdovanota 20 pranešimų, kurių bendra premijos suma sudarė 45 350 JAV dolerių.