„Apple“ pasidalino savo paskutinio metų ketvirčio finansais. Duomenys atskleidė, kad dėvimų prietaisų verslas sugeneravo daugiau pajamų negu du trečdaliai firmų, patekusių į „Fortune 500“ sąrašą.
Tokiai sėkmei įtakos turėjo „AirPods“ ausinės, kurios pastaruoju metu itin išpopuliarėjo. Tikimasi, kad 2020 metais „AirPods“ pardavimų skaičius viršys 100 milijonų vienetų ribą.
2016 metais, kai pirmą kartą buvo pristatytos „AirPods“ ausinės kartu su „iPhone 7“ bei „iPhone 7 Plus“, iš jų buvo šaipomasi, kad jos neturi jokių laidų ir naudoja netradicinį dizainą, o dabar jos yra sėkmingesnės negu bet kurios kitos belaidės ausinės rinkoje. Žinoma, dalis sėkmės buvo pasiekta dėl „Apple“ prekinio ženklo, tačiau „AirPods“ pasižymi kokybiška technine įranga, dėka jų čipseto, įspūdingo baterijos tarnavimo laiko ir stabilaus „Bluetooth“ ryšio.
2017 metais buvo pranešta, kad „Apple“ pardavė 16 milijonų „AirPods“ vienetų. Šių metų pardavimų kiekis turėtų pasiekti 60 milijonų. Remiantis socialiniame tinkle „Twitter“ paviešinta statistika, tikėtina, kad kitais metais kompanija parduos virš 100 milijonų vienetų.
Pagal detalius apskaičiavimus, 100 milijonų parduotų „AirPods“ vienetų kompanijai sugeneruotų apie 20 milijardų JAV dolerių pajamų. Jeigu grynojo pelno marža būtų 35 %, tuomet „AirPods“ grynoji vertė siektų net 175 milijardus JAV dolerių. Taigi, jei „AirPods“ būtų atskira kompanija, jos rinkos vertė būtų didesnė nei 175 milijardai JAV dolerių, todėl tai būtų 32-a didžiausia firma Jungtinėse Valstijose.
Kaip produktui, kuris pasirodė vos prieš ketverius metus, šie rezultatai yra labai įspūdingi. Kadangi belaidžių stereo prietaisų rinka dar tik įsibėgėja, yra vietos dar didesniam augimui. Pasirodo, kad „iPhone“ vartotojų dalis, kurie naudoja „AirPods“ ausines, nesiekia net 10%. Kadangi šios belaidės ausinės yra Kupertino gigantų antras greičiausiai parduodamas visų laikų produktas, galima tikėtis, kad paklausa dar labiau augs.
Žinoma, kitos kompanijos taip pat dairosi į šią pelningą rinką, tačiau šiuo metu „Apple“ priklauso didžioji rinkos dalis, o naujoji „AirPods“ serija su savo tvirta ekosistema tik dar labiau pagerina kompanijos situaciją.