Buvo pranešama, jog paieškos gigantė „Google“ derasi dėl vieno didžiausių pasaulyje dėvimų įrenginių gamintojų „Fitbit“ įsigijimo. Netrukus pasirodė ir oficialus pranešimas – už 2,1 milijardo JAV dolerių „Fitbit“ pereina į „Google“ rankas.
Kitaip tariant, amerikiečių milžinė įsigijo 70 % „Fitbit“ akcijų, mokėdama vos 7,35 JAV dolerio už kiekvieną jų. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad 2,1 miljardo yra milžiniška pinigų kiekis, tačiau tai yra tik nedidelė dalis sumos, kuria kompanija buvo vertinama 2015 metais.
Tada, kai „Fitbit“ akcijomis tik buvo pradėta prekiauti biržoje, kiekviena jų kainavo 20 JAV dolerių, bet vos po kelių savaičių akcijų kainą pakilo daugiau nei dvigubai – net iki 50 JAV dolerių. Deja, bėgant metams, tokios kompanijos kaip „Apple“, „Samsung“ ir „Xiaomi“ išleido sėkmingų išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių, kas lėmė „Fitbit“ produktų populiarumo sumažėjimą ir akcijų vertės kritimą.
Komentuodamas „Fitbit“ įsigijimą, Rick Osterloh, „Google“ vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už prietaisus, teigė, kad tai yra galimybė amerikiečių milžinei dar daugiau investuoti į „Wear OS“ – išmaniesiems laikrodžiams skirtą operacinę sistemą – bei rinkai pasiūlyti pačios „Google“ sukurtų dėvimųjų įrenginių.
Pasikeitimais jo valdomoje kompanijoje džiaugėsi ir „Fitbit“ generalinis direktorius bei vienas įkūrėjų James Park. Pasak jo, „Google“ yra idealus partneris tęsti įmonės misijai. Kartu su jos suteikiamais milžiniškais resursais ir pasauline platforma, „Fitbit“ galės pasiūlyti daugiau inovacijų dėvimųjų įrenginių segmente, gaminti produktus didesniais kiekiais ir padaryti sveiką gyvenseną prieinamą dar platesniam ratui žmonių.
„Fitbit“ įsigijimas yra išties protingas „Google“ ėjimas, turint galvoje tai, kad „Wear OS“ įrenginiams, kuriuos gamina daugybė skirtingų kompanijų, nesiseka užkariauti vartotojų širdžių ir susilaukti tokio populiarumo kaip jų konkurentams iš „Apple“ ar „Xiaomi“.
Svarbu paminėti ir tai, kad „Fitbit“ nėra pirmoji įmonė, susijusi su dėvimais įrenginiais, kurią įsigijo amerikiečių paieškos gigantė. Kiek anksčiau šiais metais, buvo skelbiama, kad „Google“ už 40 milijonų JAV dolerių nusipirko „Fossil“ padalinį, atsakingą už išmaniųjų laikrodžių kūrimą.