Japonijos kompanija „Sony“ tikėjosi per 2019 finansinius metus (nuo 2019 balandžio 1 iki 2020 kovo 31) parduoti apie 5 milijonus savo mobiliųjų įrenginių, bet įmonė vėliau buvo priversta sumažinti apimtis iki 4 milijonų vienetų dėl tragiško antrojo ketvirčio. Dabar „Sony“ ir vėl nusprendė sumažinti savo siuntų sąmatas.
„Sony“ pardavimai ir toliau krinta, tokių žemumų nesitikėjo net kompanijos vadovai
Nepaisant to, kad „Xperia 1“ buvo pristatytas neseniai ir jo prieinamumas buvo plėtojamas visą vasarą, bet nuo liepos pradžios iki rugsėjo pabaigos „Sony“ pavyko parduoti tik 600 tūkst. išmaniųjų telefonų. Šie rezultatai parodo, kad įmonei sunku konkuruoti su tokiais gamintojai kaip „Samsung“, „Apple“ ar „Huawei“, kurie šias metai vidutiniškai parduoda 600 tūkst. įrenginių per dieną.
Pati „Sony“ patvirtino, kad nesitikėjo tokių prastų pardavimų. Dabar Japonijos kompanija tikisi parduoti 3,5 mln. įrenginių iki 2020 metų kovo mėnesio pabaigos. Tai reiškia, kad jie deda viltis į šventinį ketvirtį ir į naująjį „Xperia 5“ išmanųjį. Tai reiškia, jog gamintojui dar liko parduoti 2 mln. vienetų įrenginių iki fiskalinių metų pabaigos. Reikėtų nepamiršti ir to, jog pastarieji trys mėnesiai buvo itin prasti.
Kompanijos atstovai nėra linkę dalintis informacija apie patirtus nuostolius per pastarąjį ketvirtį. Verta paminėti ir tai, jog dar kiek anksčiau „Sony“ atstovai tikino, kad jie nesitiki gauti jokio pelno iš išmaniųjų telefonų sektoriaus iki 2021 metų pradžios. Šiuo metu pagrindinis kompanijos prioritetas – išlaidų mažinimas ir 5G išmaniųjų telefonų tinklo plėtra.