Pirmasis ir didžiausias Lietuvoje virtualus telekomunikacijų operatorius „Eurocom“, teikiantis mobiliojo ir fiksuoto ryšio paslaugas, pradėjo remontuoti visus „Nokia“ mobiliuosius telefonus. Pagal „Eurocom“ ir „NOKIA Lietuva“ sudarytą bendradarbiavimo sutartį, „Eurocom“ įgijo teisę aptarnauti garantinius „Nokia“ mobiliuosius telefonų aparatus.
Nuo šiol „Eurocom“ salonuose garantiniams ir negarantiniams „Nokia“ mobiliesiems telefonams atliekama techninė profilaktika, programinės versijos atnaujinimas bei kitos remonto paslaugos. „Nokia“ mobiliųjų telefonų remontui naudojamos originalios detalės bus tiekiamos tiesiai iš bendrovės „NOKIA Lietuva“ sandėlio.
Pasak „Eurocom“ rinkodaros vadovės Dianos Cilciūtės, bendrovės teikiamos „Nokia“ telefonų aptarnavimo paslaugos bus antro lygio. Trečio lygio paslaugas Lietuvoje teikia tik viena įmonė - „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC).
„Sugedus mobiliajam telefonui, mūsų klientui jau nebereikės kreiptis į kitas mobiliųjų telefonų remonto paslaugas teikiančias įmones, o tiesiog ateiti į mūsų salonus. Profilaktinis telefono patikrinimas bei programinės versijos atnaujinimas garantiniu laikotarpiu mūsų salonuose yra nemokamas,“ – teigė D. Cilciūtė.
„Eurocom“ taip pat bendradarbiauja su „Mobiliųjų telefonų techniniu centru“ ir Sonex“ bendrovėmis, kurios remontuoja „Nokia“, „Samsung“, „Siemens“ ir „Sony-Ericsson“ mobiliuosius telefonus. „Visgi išplėsta teikiamų paslaugų sfera leidžia mūsų klientams kreiptis tiesiai į mus ir taip sutaupyti ne tik pinigus, bet ir laiką“, - sakė D. Cilciūtė.
Apie EUROCOM
Bendrovės apyvarta pernai siekė 27 mln. litų. Tai 50 proc. daugiau nei 2003-aisiais, kuomet apyvarta siekė 18 mln. litų. Daugiausia pajamų EUROCOM pernai gavo iš fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugų – 22,3 mln. litų arba beveik tris kartus daugiau nei 2003-aisiais (8 mln. litų). Kitą EUROCOM apyvartos dalį 2004-aisiais sudarė pajamos iš kitos telekomunikacinių sprendimų diegimo bei priežiūros veiklos.
2004 metų pabaigoje EUROCOM mobiliojo ir fiksuoto ryšio abonentų skaičius siekė 30 tūkst. - tai 1,5 karto daugiau nei jų buvo metų pradžioje. Didžiąją EUROCOM fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų dalį sudaro verslo klientai – apie 80 procentų.