Po daugiau nei 4 metų darbo kartu jungiasi dvi skaitmeninės (angl. digital) reklamos agentūros: „Cocos“ ir „SEO Helis“. Kas nulėmė šiuos pokyčius, kurių rezultatas – ne tik naujas vardas, bet ir didesnė vertė esamiems bei būsimiems partneriams?
Į socialinius tinklus, kūrybinius projektus orientuotos reklamos agentūros „Cocos“ ir SEO, „Google Ads“ paslaugas teikiančio „SEO Helio“ komandos po vienu stogu dirba nuo pat įsikūrimo. Būtent bendra patirtis parodė, jog gerokai daugiau pridėtinės vertės partneriams sukuriama dirbant vieningai.
„SEO Helis“ ir „Cocos“ kartu dirba jau nuo 2015 m., o pastaruoju metu atsiranda vis daugiau partnerių, kuriems reikia viso digital sprendimų paketo. Šiandien, sukaupę naudingos patirties, galime drąsiai jungti kūrybinius ir efektyvius digital procesus, todėl nusprendėme oficialiai pristatyti naują prekės ženklą „What about“.
Didžiuojuosi tuo, ką pavyko pasiekti per pastaruosius ketverius metus šioje konkurencingoje rinkoje, ir tikiu, kad su ambicinga profesionalų komanda toliau augsime ir padėsime augti savo partneriams“, – teigia naujojo prekės ženklo vadovas Mantvydas Leknickas.
Partnerių patogumui – visos paslaugos iš vienų rankų
„What about“ partneriams siūlo kurti vieningą digital rinkodaros strategiją. Paslaugų paketą gali sudaryti tiek SEO, tiek „Google Ads“ reklama, tiek komunikacijos sprendimai socialiniuose tinkluose. Tai padeda pasiekti šiuolaikinio marketingo tikslus – nuo didesnio matomumo iki aukštų konversijų rodiklių.
Kompleksinės paslaugos partneriams užtikrina skirtingų kanalų strategijų sinergiją, greitesnę, sklandesnę komunikaciją ir efektyvesnį rezultatų siekimą.
Kaip teigia M. Leknickas, naujas prekės ženklas simbolizuoja aiškią antraštę, aktyvų dialogą, bendradarbiavimą, įpareigoja išgirsti realius poreikius ir pasiūlyti optimalų sprendimą. Būtent tokios pridėtinės vertės poreikį atskleidžia ir patys partneriai.
„Keičiasi ne tik mūsų pavadinimas, bet ir požiūris į partnerystę. Jau kuris laikas klientus vadiname partneriais, diegiame naujus procesus įmonių viduje, stengiamės į rinką įnešti šviežio oro“, – pokyčius komentuoja prekės ženklo vadovas.
Daugiau nei 30 digital rinkodaros specialistų komanda dirba su tokiais partneriais kaip „LIDL Lietuva“, „Borjomi“, „Magrės baldai“, „Compensa“, „Domus Lumina“ ir kt.
Kompleksinės paslaugos teikiamos ir sparčiai augančiam startuoliui „Eneba“.
2018-aisiais bendra „Cocos“ ir „SEO Helio“ apyvarta buvo 1,2 mln., o šiemet planuojama pasiekti 1,5 mln. eurų ribą.