Remiantis naujausiais analitikos bendrovės „Context“ duomenimis, 2019 m. antrąjį ketvirtį monitorių rinka platesniame Europos regione išaugo 3,2 %. Monitorių bendrovės AOC ir MMD (licencijuota „Philips Monitors“ prekių ženklo partnerė) kartu padvigubino šį rodiklį, pasiekę 6,7 %, ir užėmė trečiąją vietą Europos rinkoje su 14,1 % rinkos dalimi. MMD prisidėjo prie šio šuolio, rinkos apimtimi augdama 10,8 % per metus.
Kalbant tik apie didelių apimčių ekranus (68,6 cm arba 27 colių ir didesnius), abu prekių ženklai kartu yra antrojoje vietoje, užimdami 14 % rinkos dalies. Nors šis rinkos segmentas padidėjo 29,2 %, abu prekių ženklai kartu išaugo beveik dvigubai daugiau – 57,7 %. MMD ir AOC taip pat pastebėjo reikšmingą savo apimties augimą atskirai: 53,3 % – MMD ir 64 % – AOC. AOC ir MMD kartu užima pirmąją vietą Rusijoje, Beniliukso šalyse, Ukrainoje, Lenkijoje, Italijoje, Čekijoje ir Slovakijoje. Vien tik MMD yra pirmojoje vietoje 27 colių ir didesnių ekranų segmente Beniliukso šalyse ir Ukrainoje.
Bendra monitorių rinka ir toliau auga dėl aukštos raiškos (QHD ir UHD), itin plačių, lenktų ir didelių matmenų monitorių patrauklumo, taip pat dėl novatoriškų technologijų, kurios prisideda prie didesnio produktyvumo ir lengvo naudojimo. Kitas svarbus veiksnys yra žaidimų sektorius, kuris taip pat nuolat auga.
„Mes, AOC ir MMD („Philips monitors“) bendrovėse, kūrėme vis daugiau ir daugiau novatoriškų funkcijų daugelyje skirtingų sričių, tarp jų dizaino, vaizdo kokybės, ergonomikos ir patogumo naudotojui, taip pat ekologiškumo ir tvarumo srityse. Šios naujovės lėmė apimties augimą ir mes kiekvieną ketvirtį pastoviai didiname savo rinkos dalį“, – sako Europos rinkodaros ir verslo valdymo direktorius Stefan Sommer.
AOC stebina savo plačiu ir novatorišku pradinio lygio ir aukščiausios klasės žaidimų monitorių asortimentu. Be to, augantis AOC profesionalių monitorių, skirtų mažoms ir vidutinėms verslo įmonėms, o taip pat viešajam sektoriui, portfelis yra labai konkurencingas ir puikiai vertinamas rinkoje.
MMD smarkiai išaugo dėl unikalių novatoriškų jungčių sprendimų, tokių kaip produktyvumą didinanti ir funkcionali USB-C jungčių stotelė; taip pat ekologiškų sprendimų, tokių kaip „žaliausias monitorius pasaulyje“; „PowerSensor“ technologijos, kuri nustato, kada naudotojo nėra ir sumažina energijos suvartojimą 80 %; iškylančios internetinės vaizdo kameros, kurią, siekiant didesnio saugumo, galima nuleisti; „hibridinio“ USB-C ir USB-A kabelio, skirto seniems ir naujiems įrenginiams prijungti prie monitoriaus USB-C jungčių stotelės; ir „Momentum“ – naujos žaidimų monitorių serijos, skirtos konsolių žaidėjams.
Baltijos šalyse monitorių rinka išaugo 12,8 %, o abiejų prekių ženklų kartu metinis augimas padidėjo 21 %, palyginti su bendru rinkos augimu, – beveik dvigubai. Kartu sudėjus, abu prekių ženklai 2019 m. antrąjį ketvirtį yra pirmojoje vietoje ir užima 24,1 % rinkos dalies. Vien AOC išaugo 39 % ir daugiau nei tris kartus viršijo rinkos augimą. Didesnių apimčių ekranų (27 colių ir didesnių) abiejų prekių ženklų rinkos dalis yra 23,6 %, o jų apimtis išaugo 101,2 %, palyginti su praėjusių metų antruoju ketvirčiu. Šiame segmente MMD užima trečiąją vietą, lyderiaudama su 183 % metiniu augimu ir 12,9 % rinkos dalimi.
„Šiame regione mūsų abu prekių ženklai (AOC ir MMD) pastebimai išaugo, ypač didesnių apimčių monitorių sektoriuje. MMD didelių ekranų asortimentas padėjo mums pasiekti šiuos neįtikėtinus rezultatus. Baltijos regione su abiem prekių ženklais mes ir toliau esame pirmaujantis klientų pasirinkimas ir jau kurį laiką dominuojame monitorių rinkoje“, – sako „AOC & MMD Baltics“ pardavimų direktorius Jiri Dubina.