Neseniai Kinijoje „Huawei“ pristatė vidaus rinkai skirtą vidutinės klasės telefoną „Huawei Nova 5T“. Pasinaudojus proga bendrovės buvo paklausta apie dabartinę jos veiklos būklę. Pasak „Huawei“, nors jie susiduria su didesnėmis kliūtimis ir dideliais iššūkiais nei buvo manyta anksčiau, jų įrenginių pardavimai pasaulyje vis dar auga.
Už Kinijos rinką atsakingas bendrovės viceprezidentas He Hongua teigė, kad nepaisant niūrios padėties, „Huawei“ vis dar išlaikė spartų augimą tarptautinėje rinkoje. Pirmąjį 2019 m. pusmetį pardavimai pasaulio rinkose 118 milijonų vienetų, t.y. padidėjo 24 % per tą patį laikotarpį palyginus su 2018 metais. Ir pasididžiavo, kad „Huawei“ užima 17,6 % pasaulinės telefonų rinkos.
Honkongo rinkoje taip pat pastebimas „Huawei“ augimas. Per pirmuosius aštuonis 2019 m. mėnesius „Huawei“ mobiliųjų telefonų rinkos dalis Honkonge sudarė vidutiniškai 22,8 %, pardavimai per metus padidėjo daugiau nei 40 %, o naujų produktų, tokių kaip išmanieji laikrodžiai ir nešiojami prietaisai, pardavimų augimo tempai pasiekė 110 %.
He Honglu taip pat pripažino, kad „Huawei“ pastaruoju metu susidūrė su daugybe iššūkių. Kai kuriuos dalių ir komponentų tiekėjus reikėjo pakeisti, todėl tam tikri suplanuotų gaminių pristatymai buvo atidėti. Deja, „Huawei“ nieko nepasakė apie numatomus „Huawei Mate 30 Pro“ pardavimus, kuriuos analitikai piešia ne pačiomis ryškiausiomis spalvomis.