Aštuoniose pasaulio rinkose maitinimo paslaugų verslui platformas valdanti grupė „B2B Food Group“ įsigijo Vokietijoje veikiantį ir analogiškas paslaugas teikiantį startuolį „Lemoncat“. Prie „Lemoncat“ techninės infrastruktūros vystymo prisideda ir lietuviai „NFQ Technologies“, o NFQ įmonių grupė yra investavusi į šį startuolį.
Šis sandoris sustiprino „B2B Food Group“ pozicijas Europoje ir Australijoje. Grupė yra viena pirmaujančių pasaulio maitinimo paslaugų verslui platformų rinkoje. „B2B Food Group“ veikia aštuoniose šalyse, kur vienija daugiau nei 3000 skirtingų maitinimo paslaugų teikėjų ir siūlo didžiausią jų pasirinkimą Europoje bei užima rinkos lyderės pozicijas Australijoje. Vokietijoje be „Lemoncat“ grupė valdo ir tokias pat paslaugas teikiantį startuolį „Caterwings“.
„Lemoncat“ leidžia itin patogiai bendrovėms užsisakyti maitinimą savo renginiams ar kitoms progoms. Internetinėje platformoje tereikia nurodyti miestą, datą, renginio tipą, biudžetą ir išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą. Šiuo metu „Lemoncat“ turi didžiausią tokio tipo platformą Vokietijoje ir veikia daugiau nei 400 Vokietijos miestų, kur jungia daugiau nei 500 maitinimo paslaugų teikėjų.
„Europoje matome itin didelį potencialą tokio tipo verslui. Vien Vokietijoje maitinimo paslaugų verslui rinkos dalyvių bendra metinė apyvarta viršija 9 mlrd. eurų, o visi procesai iš lėto keliasi į skaitmeninę erdvę. Tad labai džiaugiamės galėdami būti to priešakyje ir tolesnės plėtros kartu su „B2B Food Group“ dalimi. Atsidurti ten kur esame šiandien padėjo partnerių iš NFQ technologiniai sprendimai ir inovacijos kuriant produktą“, – sako Doreen Huber, „Lemoncat“ įkūrėja ir vadovė.
Kūrė ko rinkoje nebuvo
Lietuvos „NFQ Technologies“ tapo „Lemoncat“ technologijų partneriu prieš trejus metus, nuo pat startuolio pradžios.
„Mūsų sukurtas technologinis sprendimas padeda valdyti B2B maitinimo paslaugų procesus, apjungti maitinimo tiekėjus su įmonėmis, kurioms kartais ar periodiškai reikalingos maitinimo paslaugos, tiek įmonių renginiuose, tiek kitose situacijose, kai to prireikia, ypač tada, kai reikia greitai rasti kokybišką tiekėją. Tai itin įdomus projektas, nes turėjome sukurti analogų neturintį prekybos modelį. Čia turime dvi puses: paslaugų teikėjus ir klientus, kuriems reikia maitinimo. Pastariesiems tradicinis internetinės parduotuvės modelis netinka, nes klientų poreikiai nuo pirminio užsakymo dažnai kinta. Todėl sukūrėme komunikacija paremtą platformą. Joje pagal pirminį kliento užsakymą keli tiekėjai pateikia savo pasiūlymus, klientas pasirenka labiausiai patikusius ir vėliau su jų autoriais bendrauja tiesiogiai, kol išsigrynina tinkamiausią variantą“, – teigia Paulius Insoda, „NFQ Technologies“ vadovas.
Pasak jo, norint sukurti tokią sistemą užtruko skaitmenizuoti paslaugų teikėjus: „Sukūrėme įrankį, kuris leidžia tiekėjams savo paslaugas ir produktus perkelti į elektroninę erdvę: nuo aptarnavimo, produktų pristatymo iki visų maisto patiekalų ir gėrimų. Galiausiai tai jiems tapo savotišku verslo valdymo įrankiu, nes jie tą pačią platformą pradėjo naudoti ne tik „Lemoncat“ aplinkoje, bet ir tiesioginiams užsakymams.“
„Lemoncat“ – ne vienintelis maitinimo paslaugų startuolis prie kurios vystymo prisideda „NFQ Technologies“. Technologijų įmonė plėtoja techninę infrastruktūrą ir yra investavusi į itin populiarų Malaizijos maisto pristatymo startuolį „dahmakan“.