Vos tik paminimas „Blackberry“ pavadinimas, daugeliui staiga mintyse iškyla didžiulę fizinę QWERTY klaviatūra turintis išmanusis. Vis dėlto ši kompanija yra kai kas daugiau nei šiuo metu merdintis, bet praeityje garsus telefonų prekės ženklas. Paskutiniu metu „Blackberry“ reorganizavosi į 3 verslo šakas: daiktų internetą, „Blackberry Cylance“ (kibernetinio saugumo padalinys) bei licencijavimą.
Naujausia žinia iš šio kadaise puikiai žinomo kanadiečių prekės ženklo – partnerystė su automobilių milžinais – „Jaguar“ bei „Land Rover“, siekiant vystyti dirbtiniu intelektu ir automatiniu mokymusi (angl. machine learning) paremtus savavaldžius automobilius.
Šie automobiliai naudos „Blackberry“ sukurtą „QNX“ operacinę sistemą ir „Blackberry Cylance“ kibernetinio saugumo technologiją. Svarbiausias bendradarbiavimo su automobilių gamintojais motyvas – padidinti kitos kartos „Jaguar“ ir „Land Rover“ autonominių transporto priemonių saugumą, prižiūrint jų programinę įrangą ir apsaugant ją nuo kibernetinių grėsmių.
Partnerystė taip pat leis „Blackberry“ identifikuoti saugumo spragas autonominiuose automobiliuose ir pirmąkart į juos integruoti „Cylance AI“ – su kibernetiniu saugumu susijusią dirbtinio intelekto technologiją, kurią kanadiečiai už 1,4 milijardo JAV dolerių įsigijo dar 2018 metų pabaigoje. Tai buvo didžiausias „Blackberry“ pirkinys kompanijos istorijoje.