Prognozuojama, kad iki 2021-ųjų internetinių pirkėjų skaičius pasaulyje padidės nuo 1,66 iki 2,14 milijardo. Lietuviai taip pat vis sparčiau atranda galimybę apsipirkti internetu, tačiau vis dar nepatikliai žiūri į svetainėse pateikiamą informaciją apie produktą, netenkina per ilgas prekės pristatymo laikas.
„Lietuvoje elektroninė komercija, lyginant su bendra mažmeninės prekybos dalimi, užima 5 – 6 proc., Vakarų Europoje svyruoja tarp 10 – 12 proc., o bendrai pasaulyje – perkopia 10 proc. ribą“, – teigė skubių siuntų, smulkių krovinių pervežimo ir savitarnos terminalų siuntų paslaugas teikiančios bendrovės pardavimo ir verslo vystymo vadovas Justinas Pileckas.
Pasak jo, elektroninės komercijos apyvarta dar 2017 metais mūsų šalyje augo sparčiausiai, pasiekiant 30 proc. augimą ir beveik tris kartus viršijant bendrą Europos rodiklį.
Tarptautinės interneto tyrimų ir konsultacijų įmonės „Gemius“ atlikto Lietuvos elektroninės komercijos tyrimo duomenimis, 81 proc. gyventojų bent kartą yra pirkę internetu, o 9 proc. – niekada nėra pirkę, bet planuoja greitu metu išbandyti. 38 proc. internete perkančių lietuvių šiais metais ir toliau ketina pirkti dažniau ir išleisti daugiau pinigų negu praėjusiais metais.
Prekybos milžinės „Amazon“ ir „Ebay“ vienos pirmųjų pradėjo elektroninę prekybą, tad nenuostabu, kad 8 iš 10 amerikiečių šiandien perka internetu.