Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, kad Europos mokesčių administracijų organizacijos (IOTA) išleistame leidinyje „Skambučių centrai“ („Call centres“) kaip viena iš pavyzdinių telefonu informaciją teikiančių įstaigų pristatomas VMI Mokesčių informacijos centras.
Knygoje, kuri platinama visose Europos mokesčių administracijose, pristatomi geriausi mokesčių informacijos centrai, supažindinama su jų teikiamomis paslaugomis, lyginami veiklos metodai, aprašomos diegiamos inovacijos.
VMI Mokesčių informacijos centro įkūrimas knygoje pristatomas kaip vienas iš sėkmingiausiai įgyvendintų projektų.
„Toks didelis dėmesys Lietuvos Mokesčių informacijos centrui tik įrodo, kad dirbame teisinga linkme. Knygoje išskirta mūsų naudojama MIC specialistų kokybės darbo vertinimo metodika, įgyvendinami aptarnavimo standartai parodomi kaip pavyzdys kitiems veikiantiems informacijos centrams“, - pažymi VMI viršininko pavaduotojas Dainius Daugirda.
Siekiant nustatyti kaip mokesčių mokėtojai vertina praėjusių metų balandžio mėnesį pradėjusio veikti Mokesčių informacijos centro teikiamų konsultacijų bei aptarnavimo kokybę, buvo atliktas tyrimas: „Paslaugų kokybės bei mokesčių mokėtojų aptarnavimo vertinimai skambinant VMI informacijos telefonu 1882„. 98 procentai apklaustųjų teigė, jog konsultantai atsakinėjo į klausimus labai išsamiai, 96 procentai pripažino, kad konsultantai norėdami išsiaiškinti paklausimo esmę pateikė išties tinkamus klausimus. 78 % apklaustųjų teigė pasitikintys VMI.
Primename, kad jau beveik metus veikiančio Mokesčių informacijos centro specialistai telefonu 1882 teikia konsultacijas visos Lietuvos gyventojams ir įmonėms gyventojų pajamų mokesčio, socialinio draudimo įmokų ir privalomojo sveikatos draudimo įmokų klausimais, konsultuoja dėl mokestinių procedūrų vykdymo, teikia bendrąją informaciją bei kitas paslaugas. Iš viso 2006-aisiais Mokesčių informacijos centro atsakyta į beveik 140 tūkst. skambučių. Nuo vasario 1-osios konsultantai telefonu pradėjo konsultuoti PVM klausimais. Jau teikiama informacija ir nekilnojamojo turto bei socialinio mokesčio klausimais, o nuo 2007 m. III ketvirčio bus konsultuojama pelno ir kitų mokesčių klausimais. Planuojama, kad metų pabaigoje mokesčių mokėtojai, paskambinę trumpuoju MIC telefonu 1882, galės gauti informaciją apie visus VMI administruojamus mokesčius.