Lietuvos interneto ir televizijos paslaugų tarpininkavimo rinkoje įvyko pokytis – šių metų liepos mėnesį uždaroji akcinė bendrovė „Mano planas“, geriausiai žinoma savo prekės ženklu „myPlan“, įsigijo savo pagrindinį konkurentą „DeguDegu“, rašoma pranešime spaudai.
Žengti šį žingsnį „myPlan“ paskatino siekis įsitvirtinti lyderiaujančio telekomunikacinių paslaugų tarpininko pozicijoje ir užtikrinti tolesnį įmonės augimą – apyvartą ir klientų skaičių „myPlan“ padvigubina jau trečius metus iš eilės.
„myPlan“ sujungia populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje, todėl savo klientams siūlo daugiau nei 200 skirtingų planų. Vis daugiau vartotojų iš visos Lietuvos naudojasi patogia tarpininkavimo galimybe nemokamos profesionalios konsultacijos metu išsirinkti geriausiai tinkantį planą.